مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

ایمن سازی پارک های تهران در دستور کار قرار گرفت

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر ایمن سازی پارک های تهران گفت: این موضوع در دستور کار است و در حال حاضر نیز وضعیت خوب است و مشکل جدی وجود ندارد.

ایمن سازی پارک های تهران در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری در خصوص آبیاری پارک‌ها گفت: در آبیاری پارک‌ها از آب غیرشرب استفاده می‌شود و همچنین هماهنگی‌های لازم با شرکت آب و فاضلاب صورت گرفته است.

    وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شهرداری بدهی به اداره برق بابت برق پارک‌ها دارد، گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم اما حتماً شهرداری برای روشنایی پارک‌ها با شرکت برق منطقه‌ای و سازمان آبفا تعاملاتی دارد.

    نوری با بیان اینکه به صورت معمول استفاده از این امکانات بر اساس ضابطه و قانون است، گفت: از هر نوع انشعاب برقی نمی‌توان استفاده کرد حتما باید برق انشعاب آن منطقه را تأمین کند در غیر این صورت کار غیرقانونی است.

    وی در خصوص ایمنی پارک‌ها گفت: ایمنی فضای شهری و فضاهای عمومی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

    رئیس کمیسیون سلامت شورا با اشاره به اینکه باید در فضاهای عمومی تجهیزات استاندارد لازم را داشته باشد، گفت: چرا که شهروندان از این وسایل استفاده می‌‌کنند و نباید با مخاطره روبه‌رو شوند.

    نوری با تأکید بر این موضوع که در پارک‌ها وسایل و تجهیزات حتماً باید استاندارد لازم را داشته باشد، گفت: پیمانکارانی که در پارک‌ها فعالیت می‌کنند باید تجهیزات و وسایل را ایمن کنند مخصوصاً وسایل کودکان را که باید نکات ایمنی در آنها رعایت شود و این موضوع جزو تعهدات است و اگر عمل نکنند خلاف صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه در شهرداری شرکت شهر سالم، اداره کل سلامت و مدیریت محیط زیست بر روی مسأله ایمنی و محیط زیست تأکید فراوان دارد واین موضوعات را پیگیری می‌کند، گفت: با یک دانشگاه هم قرارداد همکاری در این زمینه بسته شده است و این موضوع در برنامه کار کمیسیون سلامت و ایمنی قرار دارد.

    رئیس کمیسیون سلامت شورا با بیان اینکه وضعیت ایمنی پارک‌ها خوب است، گفت: فقط یک مورد در یکی از پارک‌ها حادثه داشتیم و به غیر از آن مورد ناایمنی از پارک‌ها گزارش نشده است البته وظایف مناطق است که به طور مداوم این موضوع را پیگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار