مدیران خودروعصر اعتبار

اختتامیه مسکن مهر آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال

عصر ساختمان- مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تحویل بیش از ۴۱ هزار واحد به متقاضیان، از اختتامیه مسکن مهر استان در دهه فجر امسال خبر داد.

اختتامیه مسکن مهر آذربایجان‌غربی در دهه فجر امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلال تقی‌دخت مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت مسکن مهر در این استان گفت: پروژه‌های مسکن مهر در استان آذربایجان غربی شامل واحدهای مسکونی 99 ساله (تعاونی ساز) و واحدهای خودمالک و گروهی بدون مشکل و دارای متقاضی 45 هزار و 382 واحد بوده که در مجموع بیش از 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌‌اند.

    وی بیان کرد: از تعداد 45 هزار و 382 واحد مسکن مهر در استان، 21 هزار و 873 واحد مربوط به واحدهای مسکونی تعاونی‌ساز و تعداد 12 هزار و 472 واحد مربوط به واحدهای خودمالک و گروهی است و در مجموع 34 هزار و 345 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده که بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز تمام 11 هزار و 37 واحد به‌طور 100 درصد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

    وی با اشاره به افتتاح یک هزار و 520 واحد مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد، بوکان و تکاب در اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: 4 هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر استان نیز تا دهه فجر امسال تکمیل و جشن اختتامیه مسکن مهر استان را در این ایام خواهیم داشت.

    تقی دخت بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب و سلماس به‌صورت کامل و 100 درصدی پیشرفت داشته، تصریح کرد: در مجموع در این شهرها 6 هزار و 676 واحد مسکن مهر ساخته شده که این پروژه در دیگر شهرهای استان نیز به‌طور میانگین بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

    وی تصریح کرد: در شهرهای بوکان، ماکو، نقده و خوی پروژه مسکن مهر بیش از 98 درصد پیشرفت داشته که تا هفته دولت این واحدها به اتمام می‌رسند و به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

    مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: واحدهای باقی‌مانده مربوط به شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت است که به دلیل مشکلات معارض و بلندمرتبه‌سازی با تاخیر آغاز شدند که وام آنها افزایش یافت و در ایام دهه فجر افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار