مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز به کار رسمی انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی

عصر ساختمان- نشست خبری اعضای هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران عصر روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد.

آغاز به کار رسمی انجمن در، پنجره و نمای ساختمانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه در و پنجره و نما، اعضای هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران عصر روز  دوشنبه 21 خرداد 97 خبر از ثبت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران و صدور گواهینامه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دادند.

    در این جلسه که در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد، اعضای هیات رئیسه انجمن ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده  از آغاز تشکیل آن، به توضیح دلایل و الزامات تشکیل این انجمن و نیز شکل فعالیت‌های کارگروه‎های هفت‎گانه این انجمن پرداختند.

    آقای ابوالفضل رضایی، دبیر انجمن انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران طی سخنانی  گفت: در اسفندماه سال 96 پس از تلاشهای بسیار توانستیم مجوز ثبت انجمن را دریافت نمائیم و پس از تایید اساسنامه توسط اداره کار سرانجام در تاریخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری فعالیت‌های انجمن که در دوسال گذشته آغاز شده بود شکل رسمی به خود گرفت. وی تصریح کرد که تا قبل ثبت رسمی در بسیاری موارد امکان رسیدگی و ورود به موضوعات وجود نداشت و خوشبختانه در حال حاضر می‌توانیم به صورت منسجم ، پایدار و رسمی در جهت انجام رسالت‌های خویش به منظور اعتلای صنعت در و پنجره و نما حرکت نمائیم.

    وی گفت البته در این دو سال نیز انجمن منفعل عمل نکرده است و اعضای هیات رئیسه با تدوین نظام و راهبردهای حرکت انجمن در قالب تشکیل 7 کارگروه تخصصی، بخشهایی از مقدمات مهم را نیز فراهم کرده‌اند. آقای رضایی برای مثال به فعالیت‌های کارگروه آموزش با برگزاری کارگاه‌های آموزشی  مختلف در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: البته تاکنون به دلیل عدم امکان فعالیت‌های انجمن به صورت رسمی، این کلاسها در قالب سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار می‌شد که هم اکنون این امکان فراهم شده است.

    دبیر انجمن انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران همچنین از برگزاری «سمینار آموزشی مهندسی نما» توسط  انجمن تولیدکنندگان در، پنجره و نمای ساختمانی استان تهران در تاریخ 30 خرداد ماه 97 خبر داد.

    وی با بیان اینکه انتخابات اعضای هیات مدیره  با حضور نماینده وزارت کار برگزار شده است، این اعضا را که برای یک دوره سه ساله انتخاب شده‌اند را به شرح ذیل معرفی نمود:

    اعضای اصلی: محمدحسین فریور از شرکت والاد، وحید احمدسلطانی از شرکت اسپیرال، حمیدعموشعبانی از شرکت آلومینیوم میهن کار، آرش فداکار از شرکت سایتال ساخت، حسین باوفا از شرکت آلومات، آرش فرخ آشتیانی از شرکت پنجره دیبا  و رسول گیلانی از شرکت پنجره نیکان

    اعضای علی‌البدل هیات مدیره: علی‌اکبر فتح‌اللهی از شرکا آران سیج و امیرحسین عموشعبانی از شرکت نگارین پنجره آفتاب

    بازرس اصلی: محمد بخشی از شرکت آلومینیوم البرز

    بازرس علی‌البدل: مهدی عموشعبانی از آلومینیوم پیمان

    در اولین جلسه هیات مدیره نیز اعضای هیات رئیسه انجمن به شرح زیر انتخاب شدند:

    محمد حسین فریور و وحید احمد سلطانی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس و حمید عموشعبانی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل رضایی به عنوان دبیر .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار