مدیران خودروعصر اعتبار

مهم‌ترین چالش صنعت گران

عصر ساختمان- سال‌ها طول می‌کشد تا یک نفر با تلاش و ممارست فراوان و شاگردی کردن زیردست استادکاران مختلف به یک صنعت‌کار ماهر تبدیل شود که در شغلی مانند جوشکاری، فلزکاری یا آهنگری مشغول به کار است.

مهم‌ترین چالش صنعت گران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، این‌ها مشاغل ارزشمند و تأثیرگذاری هستند که افراد فعال در آن‌هم به‌طور مستقل کار می‌کنند و هم نیاز به حضور آن‌ها در مشاغل دیگر نیز احساس می‌شود.به‌عنوان‌مثال فردی که در حرفه‌ی جوشکاری مشغول به کار است ممکن است کارگاه جوشکاری خود را داشته باشد اما مهارت او یکی از اصلی‌ترین نیازهای کار ساخت‌وساز ساختمان‌ها نیز هست.

    اما صنعت‌گر بودن و فعالیت کردن دریکی از این حرفه‌ها دشواری و چالش‌های بسیاری نیز دارد. افراد فعال در حرفه‌های صنعتی به‌خوبی می‌دانند که همه‌چیز مربوط به دانش و مهارت آن‌ها در مورد نحوه‌ی کار نمی‌شود. گاهی پیش می‌آید که یک استادکار ماهر و کارکشته نیز به دلیل کیفیت پائین ابزارهایی که از آن‌ها استفاده می‌کند دچار مشکل شده و نمی‌تواند کاری را که به او محول شده است به‌خوبی انجام دهد.

    بازار داغ محصولات صنعتی، کیفیت پائین کالاهای موجود

    بدون شک این مشکلی است که اغلب صنعت گران کشور ما با آن روبه‌رو هستند. بازار داغ محصولات مختلف صنعتی و مصرفی مانند الکترود، صفحه سنگ فرز، ساب سنگ، سنباده و سایر محصولاتی ازاین‌دست باعث شده است که از یک‌جهت کارخانه‌های بسیاری که بعضاً هیچ دانش و استانداری برای ساخت چنین محصولاتی ندارند وارد کار تولید آن شوند و از طرف دیگر تعداد زیادی واردکننده اقدام به تأمین این محصولات از کشورهای دیگر کنند.

    بسیاری از همین محصولات تولیدی در کارخانه‌های بی‌نام نشان یا وارداتی ازنظر ظاهری باکیفیت و استاندارد به نظر می‌رسند، حتی ممکن است قیمت پائین یا منصفانه‌ی آن‌ها خریدار را مجاب کند که از خیر برخی از فاکتورهای مهم در تشخیص کیفیت و کارایی محصول صرف‌نظر کرده و آن را بخرد. اما کافی است برای چند لحظه از آن‌ها استفاده شود تا به‌سرعت دچار آسیب‌دیدگی شوند، بشکنند یا از بین بروند.

    این درست همان اتفاقی است که می‌تواند ساعت‌ها وقت ارزشمند یک صنعت‌گر را تلف کند به‌عنوان‌مثال کیفیت پائین یک الکترود که ابزاری مصرفی در صنعت جوشکاری است می‌تواند نتیجه‌ی کار یک جوشکار را به‌طوری تحت تأثیر قرار دهد که نه خودش از آن راضی باشد و نه کارفرما آن را بپذیرد.

    بهترین راه برای خرید مطمئن محصولات صنعتی چیست؟

    شاید شما به‌عنوان یک صنعت‌گر به پرسش فوق این پاسخ را بدهید که " خرید کردن این دست از محصولات از افراد و فروشگاه‌های مطمئن و آشنا بهترین راه است". البته شاید تا حدودی این کار مطمئن باشد اما موضوع فراگیر شدن محصولات بی‌کیفیت در بازار کالاهای صنعتی و حضور انواع بی‌نام‌ونشان این دست از کالاها در هر فروشگاهی باعث می‌شود این روش نیز چندان مطمئن به نظر نرسد. چراکه گاهی حتی تشخیص یک محصول متفرقه یا کپی شده از نسخه‌ی اصلی آن برای کسی که سال‌ها است در این حرفه مشغول به کار است کار دشوار یا غیرممکنی می‌شود.

    اما پاسخ ما به این پرسش آن است که باید تهیه محصولات مصرفی صنعتی مانند الکترود از فروشگاه‌هایی انجام شود که به‌جز خبره بودن تیم فروش، تضمینی هم برای کیفیت کالاهای ارائه‌شده توسط آن‌ها وجود داشته باشد.

    شاید به نظر برسد که شرایط  خرید از چنین فروشگاهی ایده آل بوده و چنین خریدی بدون شک خیلی مطمئن است، اما امکان آن تنها برای کسانی وجود دارد که ازنظر موقعیت جغرافیایی به آدرس آن نزدیک باشند.

    اما این‌طور نیست!

    فروشگاه آنلاین دکتر تامین یکی از مطمئن‌ترین وب‌سایت‌هایی است که زمینه‌ی عرضه‌ی انواع محصولات باکیفیت صنعتی فعالیت می‌کند. فروشگاهی که یک مجموعه‌ی کامل از کالاهای موردنیاز صنعت گران در عرصه‌ی مختلف را ارائه می‌کند. کالاهایی که نقش مهمی درنتیجه‌ی کیفی یک کاردارند.

    چرا دکتر تأمین یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کالاهای صنعتی است؟

    همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره شد مسئله‌ی کیفیت کالاهای صنعتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید به هنگام خرید این دست از کالاها به آن توجه داشت. این موضوع حتی مهم‌تر از قیمت یا برندی است که محصول را تولید کرده است.

     افراد فعال در مجموعه‌ی دکتر تأمین به‌خوبی به این موضوع واقف‌اند که اگر کالای صنعتی بی‌کیفیت باشد وقت و زحمات صنعت‌گر و کارفرما را از میان خواهد برد، ضمن آن‌که هرگز نتیجه‌ی موردنظر و دلخواه از کار انجام‌شده حاصل نخواهد شد.

    به همین سبب دکتر تأمین تضمین می‌کند که کالای ارائه‌شده در این وب‌سایت هم کیفیت موردنظر را دارد و هم قیمت آن به نسبت آنچه در بازار موجود است منصفانه‌تر است.

    نکته‌ی مهم دیگری که باید در مورد این وب‌سایت به آن اشاره کرد تحویل سریع محصولات سفارش شده به هر نقطه‌ای از کشور است. وب‌سایت دکتر تأمین این امکان را برای سفارش‌دهنده محصول فراهم کرده است که کالای موردنظر خود را از هر نظر با کالای مشابه موجود در همین سایت، سایر وب‌سایت‌ها یا بازار مقایسه کند، بعد آن را با ضمانت اصل بودن به‌صورت آنلاین و در هر تعدادی که موردنیاز باشد خریداری کرده و در اسرع وقت در هرجایی از کشور که مایل باشد، تحویل بگیرد.

    حال اگر شما یک صنعت‌گر جوشکار، آهنگر یا فلزکار هستید یا دریکی از شغل‌های بنایی یا سنگ‌بری  فعالیت می‌کنید می‌توانید به وب‌سایت دکتر تأمین سر بزنید و هر محصولی را که به آن نیاز دارید بررسی کرده و آن را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار