مدیران خودروعصر اعتبار

مجتمع مسکونی نارون اراک افتتاح شد

عصر ساختمان- پروژه مجتمع مسکونی نارون اراک به عنوان دومین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در کشور با حضور مسوولان پس از ۱۸ ماه دوره ی ساخت در زمان مقرر و با هزینه ی پیش بینی شده افتتاح شد.

مجتمع مسکونی نارون اراک افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، پروژه ی مجتمع مسکونی نارون اراک که با عنوان صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نارون شناخته می شود امروز با حضور انارکی مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیأت مدیره و مدیران این بانک، محمدرضا امینی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن افتتاح شد.

    ساخت این پروژه در زمینی به مساحت بالغ بر 7580 متر مربع و زیر بنای 19830 متر مربع در غالب دو بلوک مشابه در 144 واحد به اجرا درآمده است.

    ساخت این پروژه که از تاریخ 18 آبان ماه 95 ماه کلید خورد پس از 18 ماه از زمان ساخت و در موعد مقرر بر اساس زمان بندی هدف گذاری شده به بهره برداری رسید که تا کنون 65 درصد واحدهای این پروژه ی 144 واحدی بفروش رسیده است.

    مجتمع مسکونی نارون دومین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در کشور است که با هدف تامین مالی پروژه های ساختمانی از طریق بازار سرمایه و با مشارکت سرمایه گذاران عمومی ساخته می شود. این پروژه ی مسکونی با استفاده از ظرفیت های گروه سرمایه گذاری مسکن و شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند به عنوان مالک این زمین احداث شده است. مقاوت در برابر زلزله، طراحی منحصر به فرد، استفاده از مصالح درجه یک و سازه ی محکم از جمله ویژگی های این پروژه ی مسکونی محسوب می شود.

    مجتمع مسکونی نارون با هدف تامین بخشی از نیاز مسکن به روش غالب تونلی که یکی از روش های نوین ساخت پروژه های ساختمانی محسوب می شود ، طی تفاهم نامه صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نارون در شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند احداث شده است.

    پروژه ی نارون اولین پروژه ی بهینه سازی شده ی ساخت به روش غالب تونلی است که ترکیب دیوارهای برشی که امکان جانمایی پارکینگ در طبقات تحتانی بلوک ها را فراهم آورده است و محدودیت های معماری را تا حد زیادی برطرف کرده است.

    بر اساس این گزارش شرکت تامین سرمایه ی بانک مسکن مدیر صندوق، متعهد پذیره نویسی و بازار گردان- شرکت آرین محور اراک به عنوان ناظر، شرکت مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر به عنوان متولی و موسسه ی حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس ارکان صندوق سرمایه گذاری نارون اراک را تشکیل می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو