مدیران خودروعصر اعتبار

نظارتی بر نرخ گذاری اجاره بها وجود ندارد

عصر ساختمان:عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت پایان دهی به نابه سامانی بازار اجاره بها، گفت: متاسفانه نظارتی بر نرخ گذاری اجاره بها وجود ندارد.

نظارتی بر نرخ گذاری اجاره بها وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خانه ملت، علی نعمت چهاردولی، با اشاره به بازار نابه سامان اجاره بها،گفت: محدودیت عرضه مسکن یکی از عمده دلایل رشد نرخ اجاره بها بوده که با ایجاد توازن در ساخت و ساز می توان این عامل تاثیر گذار در گرانی اجاره بها را بی اثر کرد.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باتوجه به شرایط کنونی کشور کاهش قدرت خرید مردم منجر به روی آوردن آن ها به سمت اجاره نشینی شده است، تصریح کرد: دولت باید با تسریع در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی زمینه خانه دار کردن مردم را با عرضه نامحدود مسکن فراهم کند.

    محدودیت منابع بسیاری از ساخت و سازها را شل کرده است .وی اعطای تسهیلات را راهکاری برای خانه دار شدن مردم خواند و گفت: در حال حاضر محدودیت منابع بسیاری از ساخت و سازها را فشل کرده و بسیاری از معضلات از جمله رکود در بازار بسیاری از مشاغل را موجب شده است.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از ضعف نظارت ها بر بازار مسکن،افزود: بسیاری از رشد قیمت هایی که در بازار مسکن رخ می دهد نتیجه ضعف نظارت و کنترل نرخ ها است.

    باید سیاست مشخصی بر بازار مسکن و نرخ گذاری های آن وجود داشته باشد. لیزینگ مسکن

    چهاردولی ادامه داد: باید سیاست مشخصی بر بازار مسکن و نرخ گذاری های آن وجود داشته باشد تا به این ترتیب نرخ گذاری های سلیقه ای،مردم را در هر برهه ای از زمان به ویژه در فصل نقل و انتقالات غافل گیر نکند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: طبق اصل 31 قانون اساسی دولت موظف است برای اقشار جامعه مسکن فراهم کند که این مهم در بحث مسکن مهر دیده شد و حال انتظار ما از دولت جدیت بیشتر در تکمیل این پروژه است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هر نوع رشد قیمتی که در بحث اجاره بها بدون ضابطه مندی رخ می دهد در نتیجه ضعف در نظارت ها است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو