مدیران خودروعصر اعتبار

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری :

در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد حمایت از تولید ملی دنبال می شود

عصر ساختمان- معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد بر نقش موثر نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی در جهت حمایت از تولید ملی و محصولات داخلی تاکید کرد.

در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد حمایت از تولید ملی دنبال می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهریار آل شیخ در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد با اشاره به اینکه تکنولوژی ساختمان کشور رشد چشمگیری داشته است ، گفت : نمایشگاه فرصت بسیارخوبی را برای شرکتهای فعال در صنعت ساختمان ایجاد می کند تا دستاوردها ی خودشان را برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به نمایش بگذارند .

    وی افزود : با اینکه شرایط تحریمی کشور موانعی را برای حضور برندهای مطرح دنیا درنمایشگاه صنعت ساختمان مشهد ایجاد کرده است ، خوشبختانه نمایشگاه امسال با استقبال قابل توجه شرکت های داخلی و خارجی روبرو است .

    معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد ادامه داد : در سال حمایت از تولید ملی همه دستگاه های دولتی موظف هستند برای عبور از شرایط تحریمی ناجوانمردانه قدمی بر دارند و باید در برگزاری این چنین نمایشگاه هایی، هدف کمک به چرخه اقتصاد و حمایت از تولید ملی در صنعت ساختمان دنبال شود.

    آل شیخ با اشاره به اینکه معرفی آخرین دستاوردها صنعتی در نمایشگاه می تواند انگیزه شرکت های داخلی برای رقابت را افزایش دهد، گفت : به اشتراک گذاشتن فن آوری ها و توانمندی بخش صنعت ساختمان و ایجاد تبادل دانش و اطلاعات روز دنیا در نمایشگاه با برگزاری سمینارهای تخصصی فاصله ما را با کشورهای پیشرفته در این صنعت کاهش می دهد همچنین حضور بازرگانان از شرکت های مختلف درنمایشگاه باعث جذب سرمایه گذار برای تولیدکنندگان می شود .

    وی افزود : خروجی صنعت دانشگاه های ما در صنعت ساختمان بسیار امیدبخش است و اینکه نخبگان دانشگاهی ما در نمایشگاه امسال با محصولات خلاقانه در قالب شرکت ها و برندهای معتبر حضور پیدا کرده اند نشان دهنده رشد قابل ملاحظه صنعت ساختمان به لحاظ علمی در دانشگاه های کشور بوده است که وظیفه مسئولین را برای حمایت از این قشر نخبه سنگین تر می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار