مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فرماندار ملایر خواستار شد

توجه به رونق ساخت و ساز با هدف تقویت اشتغالزایی

عصر ساختمان:معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ملایر رونق ساخت و ساز را یکی از عوامل مهم در ایجاد اشتغال دانست.

توجه به رونق ساخت و ساز با هدف تقویت اشتغالزایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، محمد حامدی‎نژاد ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در دو سال گذشته مشکلات زیادی در بخش ساخت و ساز و مسکن در کشور به وجود آمد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که باید در اولویت قرار گیرد توجه به ساخت و ساز و رونق این بخش است.

    وی با بیان اینکه ساخت و ساز بیش از 300 شغل را به صورت مستقیم ایجاد می‌کند، گفت: با رونق بخش مسکن و ساخت و ساز می‌توان شاهد کاهش آمار بیکاری در کشور باشیم.

    معاون فرماندار ملایر  با بیان اینکه در دنیا همه عوامل بر هم تاثیرگذار است، ادامه داد: با این وجود می‌توان گفت حوادث و انفجاراتی که در ترکیه و حتی در اروپا رخ داد بر جذب توریست و گردشگر در کشور ما تاثیر گذاشته است.

    وی با بیان اینکه باید از همه امکانات موجود برای سرمایه‎گذاری و جذب گردشگر استفاده کنیم، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم بیش از این تورم و بیکاری در کشور افزایش پیدا کند.

    حامدی‎نژاد بر هماهنگی و همکاری بیشتر مدیران در رفع مشکلات شهرستان تاکید کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون، کارمان را مشخص کنیم.

    وی بر حمایت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شهرستان برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری تاکید کرد و گفت: در این زمینه مسئولان و مدیران باید نسبت به جذب سرمایه‎گذاران خصوصی تلاش کنند.

    شهردار ملایر نیز با اشاره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی گفت: خوشبختانه با زحمات پرسنل شهرداری با وجود مشکلات مالی توانستیم اقتصاد مقاومتی را در شهرداری ملایر در سال گذشته به خوبی اجرایی کنیم.

    علیرضا رضایی با اشاره به برنامه‌های شهرداری ملایر در ایام نوروز افزود: با همکاری ادارات مختلف شهرداری ملایر امسال خدمات مناسبی را در بخش‌های مختلف به میهمانان نوروزی ارائه داد.

    وی رفع سد معبر، همکاری با اداره میراث فرهنگی در تور گردشگری ملایرگردی، همکاری با اداره صنعت و معدن و تجارت در توزیع میوه شب عید در 20 نقطه، تعمیر و تجهیز پایانه‌ شهری ملایر، پاکسازی بوستان‌ها و نصب وسایل استاندارد بازی کودکان را از جمله برنامه‌های شهرداری ملایر در ایام نوروز برشمرد.

    وی نصب المان در میادین، پارک‌ها و بلوارهای شهر ملایر با نمادهای مختلف، توزیع 5 هزار کتابچه شهری و آموزش شهروندی در بین مردم و مسافرین نوروزی، توزیع 2 هزار کیسه زباله ماشین در بین مسافرین نوروزی و توزیع 15 هزار کیسه زباله در روز طبعیت را از دیگر برنامه‌های شهرداری ملایر در ایام نوروز دانست.

    شهردار ملایر تصریح کرد: همچنین در هفته بزرگداشت مقام زن، یک‌هزار و 313 شاخه گل از سوی شهرداری در سطح شهر بین بانوان ملایری توزیع شد.

    رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ملایر نیز با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی در این اداره درایام نوروز فعال بود گفت: برنامه‌های مختلفی با همکاری ادارات شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم و مسافرین انجام شد.

    محمدرضا بهاری برپایی نمایشگاه‌ آثار صنایع دستی شهرستان در موزه لطفلیان، مسابقه سبزه‌آرایی، اتوبوس گردشگری ملایرگردی، اجرای طرح اتوبوس قاصدک با نمایش و فروش صنایع دستی در دریاچه کوثر را از جمله برنامه‌های این اداره در ایام نوروز دانست

    وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه آثار مکشوفه از ارگ نوشیجان و تپه پری و آثار امانت گرفته شده از موزه ملی ایران در موزه لطفعیان ملایر، سیاه چادر عشایر، اجرای تئاتر نوروزخوانی در اماکن تاریخی و تفریحی ملایر از دیگر  برنامه‌های این اداره در ایام نوروز بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار