مدیران خودروعصر اعتبار

نرم‌افزارهای طراحی و ساخت در و پنجره

عصر ساختمان- نرم افزارهای طراحی در و پنجره روش‌های نوینی برای انجام کارها در قرن بیست و یکم ایجاد کرده‌اند. این برنامه‌های فوق‌العاده می‌توانند پروسه‌ طراحی و تولید را از زمان تحقیق اولیه تا پایان کار مدیریت کنند. شرکت‌های در و پنجره سازی در اقصی نقاط دنیا با استفاده از این نرم‌افزارها توانسته‌اند کارشان را توسعه دهند.

نرم‌افزارهای طراحی و ساخت در و پنجره
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، نرم‌افزارهای مورد استفاده در کارخانجات در و پنجره سازی را می‌توان به دو دسته تقسیم‌بندی کرد. در ابتدا اجازه بدهید تا در ارتباط با نرم‌افزارهایی که به طور اختصاصی به طراحی و ساخت درها و پنجره‌ها می‌پردازند، صحبت کنیم. در اینجا ویژگی‌های مصالح نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در قدم بعدی ما نرم‌افزارهای برنامه‌ریز منابع سازمانی را (که با عنوان ERP شناخته می‌شوند.) داریم که می‌توانند یک آرایه از تمام تجارت شما را مدیریت کنند. سیستم‌‌های ERP تمام داده‌ها و پروسه‌های تجارت شما را روی یک پلتفرم به نمایش می‌گذارد که این مسئله نه تنها بازدهی را افزایش بلکه زمان بندی دقیق کار را نیز نشان می‌دهد.
    نرم‌افزارهای طراحی و ساخت مجهز به چندین پایگاه داده در رابطه با سیستم‌های معماری و همچنین کاربردی در ارتباط با آلومینیوم و UPVC است. این نرم‌افزارها این امکان را به کاربران می‌دهد تا با توجه به مصالح و دسترسی‌ها به طراحی در و پنجره و نما بپردازند. این نرم‌افزارها تمامی مراحل ساخت را قدم به قدم به شما نشان می‌دهد تا هیچ مرحله‌ای را جا نیندازید. شرکت‌ها باید هسته و مرکزیت برنامه‌ها را با توجه به الزامات تجارتشان تطبیق دهند. برنامه‌های طراحی و ساخت قرن بیست و یکم دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند تنظیمات مصالح برای کاهش اتلاف هزینه، آنالیز هزینه پروژه، گزارش نیروی کار مورد نیاز پروژه، خریدهای مورد نیاز، دستورات، نقل قول‌ها و... است.
    برخی از این امکانات پیچیده نرم‌افزارهای طراحی و ساخت شامل محاسبه مقدار U برای جلوگیری از اتلاف انرژی و ایجاد گزارش آنالیز ساختار هستند.
    در پروسه پیش رو، برنامه به صورت خودکار تمامی داده‌های مورد نیاز و نقاط مورد نیاز برای کندن و مراکز ایجاد شیار را محاسبه می‌کند.
    جالب‌ترین قسمت برنامه‌ها ارتباطشان با  CADاست. برجسه‌ترین نرم‌افزار های ساخت همواره همراه نرم‌افزار CAD در داخل آنهاست که بسیار ساده و مناسب برای کاربران است. یک چینش ساده تمامی ارتباط‌های لازم برای استفاده از خروجی CAD را برای شما فراهم می‌آورد. برای لذت از طراحی خروجی CAD در رابطه با در‌ها و پنجره‌ها و نما، تمامی عناصر با توجه به مقطع عرضی آنها نشان می‌دهد.
    نرم‌افزارهای طراحی و ساخت می‌توانند بهترین راه حل برای کارهای SME که می‌خواهند روی طراحی و ساخت تمرکز کنند، را نشان می‌دهند. از آنجا که این نرم‌افزارها  بر روی جنبه مهندسی ساخت تمرکز دارند در کنار آنها معمولا ماژول‌هایی مانند مدیریت منابع مشتری، مدیریت سهام و تدارکات موجود نیست.
    درها، پنجره‌ها و نمای ERP
    سیستم‌های ERP بهترین وسیله برای افرادی است که می‌خواهند تجارتشان را به طور کامل کنترل کنند. یک دید کلی از کارخانه به مدیریت این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری با استفاده از داده‌های بزرگ و مختلفی در ارتباط با هوش تجاری داشته باشند و پیش‌بینی دقیقی از وقایع تجاری در اختیار قرار می‌دهند تا مدیران بتوانند تصمیم‌ بهتری بگیرند.
    در هندوستان تجارت‌های در و پنجره‌سازی، سرمایه‌گذاری قوی در رابطه با راه‌حل‌های نرم‌افزارها  برای بررسی پیشرفت تجارتشان داشته‌اند. در سال 2017 کارخانجات در و پنجره‌سازی زیادی شروع به سرمایه‌گذاری میلیونی برای گسترش و اجرای این سیستم‌های ERP کرده‌اند. یک شرکت ساده نرم‌افزاری معمولا تمام جنبه‌های تجارت شما را از جمله فروش و بازاریابی، مدیریت منابع مشتری، برنامه‌ریزی پروژه، ساخت، میزان دقت و... را کنترل می‌کند.
    سیستم‌های ERT در و پنجره‌سازی معمولا ترکیبی از ماژول‌های مختلف را برای مدیریت فعالیت‌ها و وظایف انجام می‌دهند. رایج‌ترین این ماژول‌ها عبارتند از:
    1- مدیریت منابع مشتری
    2- سیستم مدیریت اسناد
    3- مدیریت هزینه‌یابی پروژه
    4- دستیابی به سهام
    5- برنامه‌ریزی تولید و پیروی از آن
    6- مدیریت قراردادهای فرعی
    7- رسید و انتقال
    8- ایجاد کارگاه
    9- خدمات پس از فروش
    در سال‌های اخیر تمایل به استفاده از بارکد در تکنولوژی RFID از طرف شرکت‌های CEO خیلی بیشتر شده است. استفاده از بارکد به دلیل بررسی هزینه‌های تعمیر و ایجاد دفاتر دارایی بسیار رایج بوده است.
    نکته دیگر اینکه اجرای آنها می‌تواند بسیار پیچیده و چالشی باشد و از آنجا که هر کارخانه متفاوت است، بنابراین پروسه و فرآیند آنها نیز متفاوت خواهد بود. در این سال‌ها ما پیشرفت‌های زیادی در نرم‌افزارها دیده‌ایم. استفاده از نرم‌افزار درست مهمترین مسئله است اما خیلی از کارخانجات معمولا از اهمیت این موضوع چشم پوشی می‌کنند در حالی که نرم‌افزارهای بر پایه ساخت زمان کمتری برای انجام محاسبات لازم دارند، سیستم‌های ERT برای انجام چنین محاسباتی، زمانی در حدود یک ماه نیاز دارند. هر دو حالت عملیاتی و آزمایشی دارای مدل حیاتی هستند که غیر قابل چشم پوشی هستند. یک خریدار نیاز دارد تا هزینه حالت عملیاتی و آزمایشی را بپردازد که باعث افزایش قیمت 20 تا 30 درصدی نرم‌افزار می‌شود.
    در سال‌های اخیر بیشتر کارخانجات تولید نرم‌افزار، بسته کاملی همراه حالت عملیاتی و آزمایشی ارائه می‌دهند. این یک مسئله مهم است که نرم‌افزارها به گونه‌ای باشند که مطابق با تجارت شما باشند. حالت آزمایشی یک حالت دیگر حیاتی است که دقت کمتری دارد و بیشتر برای تازه کارها مناسب است. یک نرم افزار اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، بسیار بی ارزش می‌شود.
    تاثیرات آخرین تکنولوژی
    اخیرا ما شاهد افزایش اعتقاد به حالت سنتی یا رسمی نرم‌افزارهای در و پنجره سازی بوده‌ایم. در حالی که نرم‌افزارهای توسعه یافته موجود هستند.
    ما همچنین شاهد افزایش تقاضا در ارتباط با انواع ماژول‌ها مانند هشدار زنده به وسیله اس ام اس و ایمیل برای مشتریان و صاحبان تجارت بوده‌ایم. ماژول جذاب دیگری که ما دیده‌ایم یک  پیام رسان کارخانه‌ای اختصاصی و یکپارچه است که در ERP برای ارتباطات داخلی که در آن می‌توان بین افراد ارتباط زنده داخلی برقرار کرد. تقاضا برای تنظیمات اختصاصی صفحه ابزار برای هر کاربر ERP با وظایف مخصوص آن است. درخواست برای یادآورها و جداول و نمودارهای مورد علاقه بیشترین درخواست‌ها را داشته‌اند. اخیرا مشاهده شده است که گسترش در محیط مدیریت در جایی که صاحبان تجارت می‌خواهند تا کاربران نرم‌افزار مقدار اتلاف و همچنین مسیر پروژه را اندازه‌گیری کرده و به وسیله یک اپلیکیشن گزارش ان را از موبایل خود دریافت کنند.
    توانایی انسان برای مهار کردن داده‌ها در سیستم‌های نرم‌افزاری، امروزه یک قدرت در کارخانجات در و پنجره سازی در هندوستان است که با کمک آن می‌توان تصمیمات خوبی در راستای تامین تقاضای مشتری گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو