مدیران خودروعصر اعتبار

رییس خانه مطبوعات استان اصفهان:

قول می‌دهم مسکن و زمین خبرنگاران را در اختیارشان قرار دهم

عصر ساختمان- رییس خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه خبرنگاری دارای جایگاه و منزلت است و به‌غیر از خود خبرنگار کسی دیگر نمی‌تواند این جایگاه را به او بدهد، گفت: به اندازه لازم برای خانه مطبوعات وقت می‌گذارم و برای حل مشکلات آن فکر می‌کنم و قول می‌دهم با همکاری همه اعضا در جهت حل مشکلات قدم بردارم.

قول می‌دهم مسکن و زمین خبرنگاران را در اختیارشان قرار دهم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از جوان آنلاین، رییس خانه مطبوعات استان اصفهان در جلسه هم‌اندیشی اعضای خانه مطبوعات استان اصفهان، با بیان اینکه برخی می‌گویند در خانه مطبوعات اصفهان همدلی و هم‌افزایی وجود ندارد، اظهار کرد: زمانی‌که با هم حرف نزنیم و نشستی برگزار نکنیم و به حرف یکدیگر گوش ندهیم نتیجۀ آن عدم شناخت یکدیگر می‌شود و در نهایت در جهت حل مشکلات نیز گامی برداشته نخواهد شد.

    امیراحمد زندآورگفت : اگر بخواهیم در جامعه حرکت خوبی کرده باشیم و در شهر و استان‌مان  به سمت رشد و تعالی و ترقی پیش برویم باید مسیر توسعه را پیش بگیریم و توسعه را تعریف کنیم. توسعه در زمینه‌های مختلف به وجود می‌آید. توسعه باید فراگیر و چندجانبه باشد و تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها و شهر را دربرگیرد. مطبوعات با چندبعدی بودنِ توسعه می‌توانند در جهت رشد و ترقی شهر و تحول در استان قدم بردارند.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: مطبوعات بازوی قوی تحرک در استان و کشور هستند که با فکر و تدوین و افکارسنجی درست و محتوایی که به  جامعه عرضه می‌کنند می‌توانند مسیر را مشخص کنند.

    وی گفت: امروز شهر و استان ما دچار چالش‌ها، تنگناها و بی‌برنامگی‌های فراوانی است. به نظر من تنها گروهی که می توانند تأثیرگذار باشند و فضای شهر و استان را عوض کنند مطبوعات هستند اما مطبوعات و رسانه‌ها برای انجام رسالت خود با برخی مشکلات روبه‌رو هستند.

    زندآور تصریح کرد: دلیل کم اهمیت جلوه داده شدن خبرنگاران، خود آن‌ها هستند و خود خبرنگاران عامل کم‌اعتباری و بی اهمیتی مدیران نسبت به خودشان هستند و باید این موضوع اصلاح شود.

    وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کرد، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات بالاتر از اعضای خانه مطبوعات نیستند و همه هم‌سطح هستند و با رأی خودتان پشت میز نشسته‌ایم تا پیگیر و جوابگوی مسایل باشیم. تیم هیئت مدیره خانه مطبوعات توانمندی‌های مختلفی دارند. در گزینشِ من به‌عنوان رییس خانه مطبوعات استان اصفهان، انتخابی درست انجام شده است چراکه من به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان توانمندی‌هایی در انجام و تسهیل برخی امور دارم اما ما هم برخی مسایل و مشکلاتی داریم که حل آن‌ها همکاری و همراهی همه اعضا را می‌طلبد.

    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: منصور گلناری، فردی متشخص و شریف است که چند سال در حد توان خود در خانه مطبوعات کار کرد تا وضعیت خانه مطبوعات استان اصفهان به وضعیت موجود امروز رسیده است.

    زندآور بابیان اینکه خبرنگار، رسانه، مطبوعات برای ما فرقی ندارد و باید این فضا را متحول کنیم، اضافه کرد: درست است که من توانمندی‌هایی دارم اما برای فعالیت، نیازمند همکاری و کمک همه هستم. سنگ‌اندازی نکنید و مسایل شخصی را به وسط نیاورید. من در حوزه مطبوعات کار سیاسی نمی‌کنم و این حرکت‌ها را خیانت می‌دانم.

    وی تأکید کرد: قول می‌دهم فضایی ایجاد کنم که مسئولان ارشد استان، امام جمعه اصفهان و استاندار با خبرنگاران هماهنگ شوند تا خبرنگاران بتوانند به‌راحتی با مسئولان در ارتباط باشند.

    زندآور افزود: خبرنگار باید آموزش‌دیده و با قدرت باشد و خبرنگاری دارای جایگاه و منزلت است که قدرت و مهارت بالایی در حرفه خبرنگاری داشته باشد و به‌غیر از خود خبرنگار کسی دیگر نمی‌تواند این جایگاه را به او بدهد. تمام مسایل به دست خود خبرنگار حل می‌شود.

    رییس خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه همه در سال‌های گذشته کوتاهی کرده‌اند، ادامه داد: من از حق همه دفاع و حقوق آن‌ها را زنده می‌کنم. به اندازه لازم برای خانه مطبوعات وقت می‌گذارم و برای حل مشکلات آن فکر می‌کنم. نباید انتظار داشته باشید هیئت مدیره در مدت دو سال، کار 20 ساله انجام دهد اما قول می‌دهم با همکاری همه اعضا در جهت حل مشکلات قدم بردارم.

    زندآور افزود: قول می‌دهم مسکن و زمین خبرنگاران را در اختیارشان قرار دهم و این موضوع از جمله کارهایی است که در این دوره قطعاً پیگیری می‌کنیم. اعطای امتیاز وام به 200 نفر از اعضای خانه مطبوعات و دراختیار گذاشتن زمین مسکونی به خبرنگاران دو موردی است که قول انجام آن‌ها را به اهالی خانه مطبوعات می‌دهم.

    رییس خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: در هیئت مدیره خانه مطبوعات بیش از 10 مورد مصوب شده است که همه موارد را تک تک پیگیری خواهیم کرد ضمن اینکه برخی موارد پیگیری شده و به نتیجه رسیده است.

    وی اظهار کرد: خبرنگاران باید حقوق مربوط به خود را مطالعه و شناسایی کنند. نشریات باید وضعیت اقتصادی خود را ارتقا بخشند تا خبرنگاران به حقوق واقعی خود دست یابند و رغبت بیشتری برای فعالیت در نشریات داشته باشند.

    زندآور با تأکید بر اینکه جایگاه خبرنگار باید در استان اصفهان شناخته شود، تصریح کرد: خبرنگاران باید به خودشان بها دهند. جلسات هم‌اندیشی و نشست‌های مختلفی باید در خانه مطبوعات برگزار شود تا با هم‌فکری یکدیگر برای حل مشکلات گام برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار