مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ملارد:

مسئولان احداث پروژه مسکن مهر صفادشت پاسخگو باشند

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان ملارد گفت: مسئولان احداث پروژه مسکن مهر صفادشت در صورت کم‌کاری باید پاسخگو باشند.

مسئولان احداث پروژه مسکن مهر صفادشت پاسخگو باشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، بهمن خطیبی در جلسه ستاد مسکن مهر این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با انتقاد از کم‌کاری برخی از مسئولان شهرستانی و استانی در پیگیری تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر 14 هزار و 500 واحدی صفادشت اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران پروژه مسکن مهر در صورت تعلل و کم‌کاری باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشند.

    وی بیان کرد: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در این پروژه کلیدی‌ترین اصل برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مالکین واحدهای مسکن مهر است و باید با برنامه‌ریزی مدون و دقیق بستر را برای تحقق هماهنگی هرچه بیشتر و کارآمدتر میان دستگاه‌ها فراهم کرد تا مشکلات مسکن حل شود.

    فرماندار شهرستان ملارد تصریح کرد: جانمایی پروژه مسکن صفادشت با بی‌تدبیری که در گذشته برای احداث آن شده است مشکلات فراوانی را برای خدمات‌رسانی برای مسئولان ایجاد کرده است.

    وی خاطرنشان کرد: به‌ هرحال تکمیل این پروژه به هر نحوی نباید معطل بماند و باید گره‌های موجود رفع و راه تکمیل به سرانجام مطلوب رسانده شود و هرچه سریع‌تر در اختیار صاحبان آن قرار گیرد.

    خطیبی با بیان اینکه اموال دولت تحت عنوان تسهیلات مسکن و همچنین داشته‌های نقدی مردم در اختیار هیئت‌مدیره تعاونی‌های مسکن مهر قرار گرفته است، ابراز کرد: اعضای هیئت‌مدیره تعاونی‌های مسکن مهر باید با حساسیت ویژه‌ای کار را دنبال و از اموال دولتی و بیت‌المال به‌طور شایسته حفاظت و نگهداری کنند.

    وی در پایان متذکر شد: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل بیشتر مشکلات جزئی و موانع مسکن مهر شهرستان حل شود تا مشکلات مردم رفع شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار