مدیران خودروعصر اعتبار

بانک مسکن بانک افتخار آفرین است

عصر ساختمان- حسین زین الصالحین مدیر کل ثبت احوال استان کرمان، با بیان این مطلب در دیدار با مدیر شعب استان اظهار داشت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه نقش بسیار پررنگی در جامعه دارد .

بانک مسکن بانک افتخار آفرین است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، وی افزود : بانک مسکن با رویکرد بسیار خوب خود اعتماد و اطمینان مردم را جلب کرده است و با ارائه خدمات مطلوب بویژه پرداخت تسهیلات در راستای خانه دار کردن مردم حرکت بسیار عظیم وبزرگی را داشته است .

    زین الصالحین با اشاره به خدمات قابل ارائه از طریق کارت های هوشمند ملی با برشمردن مزایای این کارت همکاری و تعامل بانک های استان را در خصوص فرهنگ سازی و تشویق مردم به منظور دریافت کارت هوشمند ملی خواستار شد.

    مدیر کل ثبت احوال استان یکی از مزایای کارت ملی را ضریب امنیت بالای این کارت عنوان کرد و گفت: جعل این کارت هوشمند ملی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

    وی ارائه خدمات به مشتریان در بانک ها را نیازمند احراز هویت مشتریان دانست و افزود: بانک ها نیز در این مسئله ذینفع هستند، بنابراین سیستم بانکی نیز لازم است در این خصوص همکاری و تعامل را با ثبت احوال داشته باشند.

    حسین حاجی مدیر شعب استان نیز در این دیدار گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی است که در حوزه مسکن فعالیت می کند و برنامه های خوبی در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده در دستور کار خود دارد .

    مدیر شعب استان نرخ پایین سود تسهیلات از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم در بافت فرسوده و سایر مناطق را از امتیاز حساب صندوق یکم برشمرد.

    حاجی پور کاهش نرخ سود تسهیلات از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و همچنین مشارکت در طرح های باز آفرینی بافت فرسوده را کمک به دولت در رسیدن به اهداف تعیین شده در این بخش ها عنوان کرد .

    استقرار استند بروشور تبلیغاتی بانک در سطح ادارات ثبت احوال ، ترغیب و تشویق مردم از طریق دستگاه های خودپرداز بانک برای دریافت کارت هوشمند ملی از جمله تصمیمات این دیدار بود .

    گفتنی است دیدار مدیر شعب استان با مدیر کل ثبت احوال به منظور تدوین پیش نویس تفاهم نامه بین بانک و اداره کل ثبت احوال استان انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار