مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کشور با محدودیت منابع مواجه است

عصر ساختمان- وزیر رفاه اجتماعی گفت: هر سال باید اعتباری برای حوزه درمان اختصاص دهیم اما در تامین این هزینه ها با کسری مواجه می شویم و برای جبران کسری مجبور هستیم تا از بانک ها منابع تامین کنیم.

احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کشور با محدودیت منابع مواجه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، علی ربیعی شامگاه دیروز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی خانه امید سالمندان شهرستان اهر اظهار کرد: خانه امید شهرستان اهر که با سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری احداث می شود تا 12 ماه آینده طبق برنامه زمان بندی شده به بهره برداری خواهد رسید.

    وی در پاسخ به درخواست نماینده مجلس و فرماندار اهر، افزود: تا به حال از بنده احداث 100 بیمارستان تامین اجتماعی را درخواست کرده اند هر چند ما علاقه مندیم تا مطالبات مردم تحقق یابد اما متاسفانه منابع محدود و تواقعات بیش از حد تصور است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: البته ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اهر را پیگیری می کنم ولی احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شرایطی که دولت با محدودیت منابع مواجه است انجام این پروژه سخت خواهد بود.

    هر سال در تامین هزینه های درمان با کسری بودجه مواجه می شویم

    ربیعی تصریح کرد: هر سال باید اعتباری برای حوزه درمان اختصاص دهیم اما بنا به دلایلی در تامین این هزینه ها با کسری مواجه می شویم و برای جبران کسری مجبور هستیم تا از بانک ها منابع تامین کنیم یعنی قرض می کنیم ولی اگر روزی قرار شد تا بیمارستان تامین اجتماعی احداث شود اولویت را به شهرستان اهر می دهیم.

    وی بابیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اهر از لحاظ تجهیزاتی و منابع اعتباری تقویت می شود، گفت: همانطور که معتقدیم اغلب بیکاران در کشور فاقد مهارت خاصی هستند در همین اساس سعی داریم تا مراکز آموزشی فنی و حرفه ای را تقویت کنیم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تشکیل کانون توسعه شهرستان اهر تاکید و یادآور شد: اگر قرار است شهرستان اهر شاهد رشد و توسعه باشد مطمئناً عوامل خارج از شهرستان نمی توانند تاثیرگذار باشند لذا باید کانون توسعه شهرستان اهر با بهره گیری از ظرفیت و توانایی های جوانان اهری تشکیل یافته و سرمنشا تحولاتی بزرگ باشند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار