مدیران خودروعصر اعتبار

خیرین ۱۵۵ واحد مسکن برای محرومین اردبیلی می سازند

عصر ساختمان- مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: ۱۵۵ واحد مسکونی برای محرومین نیازمند به مسکن در مناطق مختلف این استان توسط خیرین در حال احداث است.

خیرین ۱۵۵ واحد مسکن برای محرومین اردبیلی می سازند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  ایرنا ، فیروز مهدی زاده روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت 6 واحد مسکونی محرومین در روستای خوجین خلخال افزود: 95 واحد از مجموع 155 واحد مسکونی در حال ساخت برای محرومین استان اردبیل در روستاها و 60 واحد نیز شهرها ساخته می شود.
    او گفت: تاکنون در مجموع 112 واحد مسکونی با هشت هزار و 621 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال از سوی مجمع خیرین مسکن ساز احداث و به خانواده های بی بضاعت نیازمند مسکن واگذار شده است.
    وی به شروع عملیات اجرایی احداث 144 واحد مسکونی محرومین در اردبیل ، 36 واحد مسکونی در نمین و 24 واحد نیز در گرمی اشاره کرد و افزود: مجمع خیرین مسکن ساز استان به صاحبان 26 واحد مسکونی خود مالکی نیز کمک مالی کرده است.
    مهدی زاده تشریح کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه استان می توان با حمایت و همکاری خیرین در سایر شهرستان ها و روستاها اقدام مشابه انجام داد.
    وی گفت: علاوه بر تهیه سبد کالای ضروری خانوارهای بی بضاعت که خارج از حوزه وظایف انجمن خیرین مسکن ساز است نسبت به تامین کمک هزینه احداث ، خرید و یا تعمیر 33 واحد کم درآمد به ارزش 320 میلیون ریال ، تامین بخشی از هزینه رهن و اجاره منزل 27 خانواده با یک میلیارد و 300 میلیون ریال و کمک به تجهیز واحدهای مسکونی به تعداد 20 واحد با ارزش ریالی 120 میلیون ریال اقدام شده است.
    او افزود: مجتمع مسکونی محرومین خلخال نیز که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد توسط بنیاد مسکن این شهرستان تکمیل خواهد شد.
    به گفته وی ، این مجتمع در زمینی به مساحت 290 متر مربع و با زیربنای 410 متر مربع در 2 طبقه با صرف هزینه ای بالغ بر 4میلیارد ریال احداث خواهد شد.
    وی بیان کرد: عملیات اجرایی مجتمع مسکونی محرومین روستای اندبیل خلخال نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.
    وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه پنج جانبه امضا شده بین سازمان بهزیستی ، بنیاد مستضعفین ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی و مجمع خیرین مسکن ساز در کشور هزینه ساخت مسکن محرومین در مناطق مختلف استان اردبیل از محل کمک های مالی سازمان های دولتی و مردمی یاد شده تامین خواهد شد.
    مهدی زاده از ثبت تشکل مردمی و غیردولتی مجمع خیرین مسکن ساز خلخال در سال جاری خبرداد و گفت: با فعالیت این تشکل زمینه برای افزایش فعالیت های مربوط به احداث و ساخت مسکن محرومین در این شهرستان فراهم شده است.
    26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو