مدیران خودروعصر اعتبار

تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران در حوزه فعالیت های عمرانی

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از اعضای کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی خواست تا ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده خود، با جدیت در فرآیند تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران مشارکت کنند.

تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران در حوزه فعالیت های عمرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، ایرج معزی که در نخستین نشست کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی سخن می گفت، این نهاد را یکی از ارکان مهم تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران دانست و یادآور شد: ترکیب اعضای کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی که شامل طیف وسیعی از مدیران و کارشناسان نهادهای مرتبط و همچنین متخصصان صاحبنظر در حوزه عمران شهری است، نشان دهنده اهمیت جایگاه این نهاد در تعیین راهبردهای فنی و عمرانی برنامه پنج ساله سوم است.

    وی تحلیل وضع موجود، تعیین برنامه ها و پروژه های اساسی در چارچوب راهبردهای برنامه پنج ساله، تدوین پیش نویس برنامه و در نهایت ارائه پیش نویس نهایی برنامه حوزه ماموریتی فنی و عمرانی را از جمله مهمترین وظایف کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی دانست و ابراز امیدواری کرد این نهاد با درک اهمیت توسعه متوازن شهری و توجه به آسیب شناسی های صورت گرفته از 2 برنامه پیشین، در انجام وظایف محوله توفیق یابد.

    در نخستین نشست کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی که با معارفه اعضای شرکت کننده همراه بود، "مهدی شریفیان" مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی طی سخنانی به تشریح اهم اقدامات صورت گرفته در راستای تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران و مدل مفهومی این برنامه پرداخت و "امیر آریازند" قائم مقام معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز مبانی نظری حاکم بر برنامه سوم پنج ساله را طرح و بررسی کرد.

    مدیریت شهری پایتخت با توجه به نزدیک بودن زمان پایان برنامه پنج ساله دوم (1393 تا 1397)، تدوین برنامه پنج ساله سوم(1398تا 1402) را با رویکردی مساله محور و در 3 سطح کلانشهر، منطقه و محله در دستورکار قرار داده است. این برنامه برای بررسی و تصویب، به همراه برنامه راهبردی - عملیاتی شهرداری تهران شهریور ماه جاری به شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار