مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی مشکلات پردیس با حضور معاونان وزیر شهرسازی

عصر ساختمان- صبح امروز جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن و مسوولان محلی از روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کردند و برای رفع مشکلات به تبادل نظر پرداختند.

بررسی مشکلات پردیس با حضور معاونان وزیر شهرسازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، صبح امروز یک‎شنبه 31 تیرماه 97، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن، مدیران و معاونین شرکت عمران و فرماندار پردیس به بازدید از مسکن مهر شهر جدید پردیس در فازهای 5، 8، 9 قدیم و جدید و فاز 11 پرداختند.

    در این نشست، حبیب الله طاهرخانی (معاون وزیر و مدیرعامل شرک مادر تخصصی عمران شهرهای جدید)، حامد مظاهریان (معاون مسکن و ساختمان وزاررت راه و شهرسازی)، امینی (معاون برنامه‌ریزی و مدیرت منابع)، محمدسعید ایزدی (معاون معماری و شهرسازی)، حمیدرضا عظیمیان (معاون وزیر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن)، علیزاده (معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی)، محمد شکرچی‌زاده (رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن)، ابوالقاسم رحیمی انارکی (مدیرعامل بانک مسکن)، محمدزاده (مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران)، حیدری (فرماندار پردیس)، اعضای مجمع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، سعید غفوری (مدیرعامل عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس) و اعضای هیئت مدیره و معاونت‌های شرکت عمران شهر جدید پردیس حضور داشتند.

    ابتدا از فازهای مسکن مهر پردیس بازدید صورت گرفت، سپس اعضای حاضر در جلسه‌ای گرد هم آمدند و پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به مسکن مهر شهر جدید پردیس به تبادل نظر پرداختند.

    حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این نشست گفت: پیگیری امور پردیس طی چند سال گذشته نشان می‌دهد که باید گام به گام مسائل را پیش ببریم و مرحله به مرحله در جهت حل مسائل حرکت کنیم. حل مسائل و مشکلات شهر جدید پردیس مورد تاکید ویژه دکتر آخوندی است و اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس اراده‌ای در سطح ملی نیاز دارد.

    طاهرخانی افزود: مردم به صورت دقیق روند حرکتی پیشرفت در کارها را زیر نظر دارند. اگر عملیات اجرایی در جریان باشد ایشان نیز برای پیشبرد کارها با مجموعه شرکت عمران همراهی می‌کنند. انشاالله نسبت به موضوعاتی که مطرح می‌شود نگاه ویژه‌تری خواهد شد و تسریع در کارها را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود تا مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار