مدیران خودروعصر اعتبار

جایزه ۱۰ میلیونی بانک مسکن به ایده استارت‌آپی برتر

عصر ساختمان- شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن ضمن همکاری مشترک با کالج کارآفرینی «تیوان» در برگزاری دوره آموزشی برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی استارت‌آپ، به تیم برگزیده این دوره جایزه ۱۰ میلیون تومانی اهدا می‌کند.

جایزه ۱۰ میلیونی بانک مسکن به ایده استارت‌آپی برتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، کالج کارآفرینی تیوان با برگزاری یک دوره شش هفته‌ای، تیم‌های علاقه‌مند به توسعه ایده‌های نو و تبدیل آنها به کسب ‌و کارهای فناوری ‌پایه و استارت‌آپی را آموزش می‌دهد تا چگونه یک ایده را تا مرحله اجرا دنبال کنند.

    در این رویداد که با حضور جمعی از فعالان حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود، شرکت کنندگان با پیش ‌نیازهای راه‌اندازی استارت‌آپ آشنا می‌شوند.

    علاقه‌مندان به کارآفرینی طی این دوره آموزشی با مبانی و ادبیات این حوزه آشنا شده و راه پیمودن مراحل توسعه ایده کسب و کار خود با خطای کمتر را می‌آموزند.

    این دوره شامل کارگاه‌های آموزشی، بازی‌های تیمی، دورهمی‌های دوستانه، تماشای گروهی فیلم‌های آموزشی و نقد آنها، بازدید از شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد نظیر شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن، تعامل نزدیک با شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، نشست‌های انتقال تجربیات با مدیران استارت‌آپ‌های موفق و ناموفق و مواردی از این دست است.

    شناخت فردی و تیم سازی، خلاقیت و نوآوری، ایده و ارزیابی ایده، استارت‌آپ ناب و طرح کسب و کار، تحقیقات بازار و ارزیابی رقبا، بازاریابی، برندینگ و رشد، تامین مالی و اصول اولیه حسابداری و در نهایت نحوه ارائه موثر ایده به سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این دوره آموزشی 45 روزه به آن پرداخته خواهد شد.

    همه علاقه‌مندان به کارآفرینی و استارت‌آپ که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته و به دانش اولیه برای شروع کار نیاز دارند، می‌توانند مخاطب این دوره باشند. به این ترتیب شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن نیز تیم‌هایی را که با هدف راه‌اندازی استارت‌آپ در سه حوزه مورد حمایت این شرکت شامل مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی و نیز خدمات بانکداری و پرداخت تشکیل شده‌اند را به شرکت در این دوره آموزشی دعوت کرده و برای تیم برتر که در پایان دوره به انتخاب هیات داوران کالج تیوان مشخص خواهد شد، جایزه 10 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

    این شرکت همچنین در جریان برگزاری دوره آموزشی کالج کارآفرینی تیوان، نشست‌های هم‌اندیشی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌کند که طی آن با فضاهای بکر و ایده‌پردازی در حوزه مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات بانکداری و پرداخت آشنا می‌شوند.

    اگر افراد شرکت‌کننده در دوره آموزشی کالج تیوان، ایده‌ای در یکی از حوزه‌های مذکور داشته باشند و تیم خود را هم برای اجرایی شدن آن تشکیل داده باشند، شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن مشاوره‌های تخصصی لازم را به آنها ارائه می‌کند تا با دانش کامل، کار اجرایی را شروع کنند و در نتیجه ریسک کار آنها کاهش پیدا می‌کند.

     اگر همین حالا نیز تیمی حول محور عملیاتی کردن یک ایده در سه حوزه تخصصی مورد حمایت شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن تشکیل شده است، می‌تواند در قسمت ثبت ایده سایت این شرکت به نشانی http://maxelerator.ir نسبت به ثبت رسمی ایده اولیه خود اقدام و در جلسه داوری شرکت کنند تا در صورت پذیرش، وارد دوره شتاب دهی این شرکت شده و تا زمان راه‌اندازی استارت‌آپ از حمایت‌های این مجموعه برخوردار شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار