مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

حضور پزشکان در حوزه مسکن منافاتی ندارد

استفاده از توان سرمایه داران برای تولید بیشتر مسکن

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه حضور پزشکان در حوزه ساخت و ساز مسکن در صورت رعایت اصول مهندسی منافاتی ندارد، گفت: باید از ظرفیت سرمایه داران در مسیر ساخت و ساز بیشتر مسکن استفاده کرد.

حضور پزشکان در حوزه مسکن منافاتی ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، اقبال محمدیان  با اشاره به آمارهای منتشر شده در خصوص فعالیت پزشکان در عرصه ساخت و ساز و همچنین اخذ مجوز بنگاه های معاملاتی مسکن، گفت: در حال حاضر هر کسی با داشتن تمکن مالی خواهان حضور در بخش مسکن بوده از این رو حضور پزشکان در این حوزه نیز به همین دلیل است.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از جمله وظایف دولت ها تامین مسکن ارزان برای اقشار مختلف جامعه است، افزود: در شرایطی که دولت توان مالی برای تامین این نیاز را ندارد باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه داران استفاده کرد.

    اتحادیه املاک با ایجاد بانک اطلاعاتی قوی در حوزه املاک و زمین نسبت به ساماندهی وضعیت بازار اقدام کند

    وی با تاکید بر اینکه اتحادیه املاک کشور باید با ایجاد بانک اطلاعاتی قوی در حوزه املاک و زمین نسبت به ساماندهی وضعیت بازار اقدام کند، تصریح کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه تنظیم بازار مسکن از جمله ارایه کد رهگیری از سوی مشاوران املاک صورت گرفته است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار مسکن مطلوب جامعه نیست، گفت: حضور پزشکان در بخش ساخت و ساز در صورت رعایت اصول مهندسی خللی در روند بازارایجاد نمی کند.

    قشر پزشکان نیز می توانند در جهت رفع مشکل بازار مسکن ورود داشته باشند

    محمدیان با تاکید بر اینکه قشر پزشکان نیز می تواند در جهت رفع مشکل بازار مسکن  به آن ورود داشته باشند، تصریح کرد: استفاده از توان پرشکان یا سایر اقشار در جهت تولید مسکن می تواند تنظیم نرخ ها را در برداشته باشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه باید زمینه به کار گیری سرمایه ها در حوزه مسکن در جهت ساخت و ساز بیشتر فراهم شود، ادامه داد:  دولت می تواند از توان مالی اقشار مختلف جامعه استفاده کرده و به عنوان خیرین خانه ساز عرضه و تقاضا را در یک مسیر متوازن قرار دهد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پیشنهادی مبنی بر استفاده از توان سرمایه داران در راستای ساخت وساز مسکن به کمیسیون عمران مجلس داده شده است، گفت: ارایه مشوق هایی همچون معافیت های مالیاتی می تواند سرمایه این اقشار را به حوزه ساخت و ساز مسکن هدایت کند از این رو باید از این ظرفیت استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار