مدیران خودروعصر اعتبار

تغییر قیمت سیمان و محصولات سیمان بر

عصر ساختمان- معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هر گونه تغییر قیمت سیمان و محصولات سیمان بر، بدون هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان غیر قانونی است و قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

تغییر قیمت سیمان و محصولات سیمان بر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از شاتا، شهرام میرآخورلو با بیان این مطلب، افزود: بر اساس ابلاغیه ریاست جمهوری تنها دستگاه متولی بررسی و کارشناسی قیمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و دبیر خانه کارگروه کنترل بازار در نهایت پس از بررسی نظرات کارشناسی نسبت به تایید تغییرات قیمت اعمال خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه درخواست تغییرات قیمت سیمان و محصولات سیمان بر از جمله صنایع بتونی و صنایع تولید تیرچه بلوک هنوز در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دبیرخانه کارگروه کنترل بازار مطرح نشده است، تصریح کرد: هر گونه تغییر قیمت این محصولات نسبت به قیمتهای قبلی غیر قانونی است و قطعا با آنها برخورد خواهد شد.

    میرآخورلو همچنین درخصوص نحوه افزایش قیمت بیان کرد: این شرکتها در صورتی که تمایل دارند نسبت به تغییرات قیمت خود اقدام کنند باید درخواست خود را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارایه دهند تا پس از بررسی در صورتی که حایز شرایط بودند نسبت به اعمال قیمت جدیدشان اقدام شود.

    معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه تغییر قیمت در حد 12 درصد نسبت به ابلاغیه هفته گذشته انجمن صنایع سیمان اتفاق افتاده است، گفت: هیچ هماهنگی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در زمینه افزایش قیمت انجام نشده است و صنایع پایین دست صنعت سیمان نیز بر همان مبنا نسبت به افزایش قیمت‌های خود اقدام کردند که مکاتبات لازم از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با انجمن مربوطه مبنی بر برگشت قیمت‌ها انجام شده و در صورتی که واحدهای تولیدی از این اقدام تمکین نکنند حتما مشمول برخورد تعزیرات حکومتی خواهند شد.

    میرآخورلو در پایان تصریح کرد: این شرکتها حتما باید مدارک و مستندات لازم را برای احصای بهای تمام شده و ضرورت تغییر قیمت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارایه دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار