مدیران خودروعصر اعتبار

بامداد جمعه اتفاق افتاد؛

انفجار منزل مسکونی در مشهد ۳ کشته و ۱۱ مجروح بر جای گذاشت

عصر ساختمان- صدای مهیب انفجار مقارن ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه بامداد جمعه خواب را از چشم بسیاری از شهروندان بولوار بهمن مشهد ربود و ضمن تخریب سه واحد مسکونی جان سه نفر را گرفت.

انفجار منزل مسکونی در مشهد ۳ کشته و ۱۱ مجروح بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر ، مقارن ساعت 5 و 55 دقیقه بامداد امروز با صدای مهیب انفجار بسیاری از ساکنان بولوار بهمن مشهد سراسیمه خود را به خیابان رساندند.

    شدت انفجار در این حادثه به گونه ای بود که تعدادسه ساختمان مسکونی دچار آسیب شدند و آوار ناشی از فرو ریختن از انفجار جان یک زوج جوان و فرزند خردسال آنها را گرفت و تعداد 11 شهروند دیگر را مجروح کرد.

    مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به مهر گفت: متاسفانه حادثه صبح امروز علاوه بر فوت سه نفر از شهروندان تعداد 11 نفر را مجروح کرد و خسارات مالی فراوانی به تعدادی از ساختمان ها و خودروهای در محل حادثه وارد کرد.

    آتشپاد دوم حسن جعفری بیان کرد: با اعلام وقوع این حادثه تعداد 20 آتش نشان و نجاتگر از چهار ایستگاه مقارن ساعت 5 و 55 دقیقه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

    وی افزود: متاسفانه بر اثر انفجار منزل مسکونی یک طبقه با مساحت تقریبی 50 متر و سه منزل اطراف آن نیز تخریب شدند و ساکنان آن در زیر آوار ماندند.

    وی ضمن اشاره به تخریب 100 درصدی کانون انفجار و  تخریب سه منزل اطراف محل حادثه افزود: ماموران آتش‌نشانی با بکار گیری تجهیزات لازم ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به رها سازی ساکنان منازل تخریب شده از زیر آوار اقدام کردند.

    وی ادامه داد: در اثر شدت وقوع این انفجار متاسفانه یک زوج جوان به همراه فرزندشان در زیر آوار جان باختند.

    وی در خصوص دیگر مصدومان این حادثه گفت: تعداد 11 تن از ساکنان منازل مجاور نیز در این حادثه مصدوم شدند که پنج  تن آنها توسط تکنسین های اورژانس اعزام بیمارستان و دیگر مصدومان در محل مداوا شدند .

    مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شیشه های منازل اطراف این ملک به طور تقریبی تا شعاع صد متر و دو خودروی پراید که در کوچه پارک بودند  نیز در اثر انفجار تخریب و دچار خسارت شدند.

    آتشپاد دوم حسن جعفری ضمن تاکید بر  اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است ادامه داد: بر اساس بررسی های اولیه کارشناسان احتمال می رود نشت گاز شهری موجب انفجار شده باشد.

    آتشپاد دوم جعفری گفت: این عملیات در ساعت 9و 15 دقیقه عملیات این حادثه با 3 کشته و 11 مصدوم به پایان رسید.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار