مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

افزایش سرمایه بانک مسکن باید زودتر عملیاتی شود

عصر ساختمان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عملکرد موفق بانک مسکن برای حمایت از تامین مسکن اقشار میان درآمدی جامعه، بر افزایش سرمایه این بانک تاکید کرد.

افزایش سرمایه بانک مسکن باید زودتر عملیاتی شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از بانک مسکن، سید ناصر موسوی لارگانی با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و بازدید از غرفه بانک مسکن اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم، از بانک مسکن که همواره حامی و پشتیبان افراد متوسط جامعه در جهت خانه دار کردن آن ها، بوده است، تشکر و قدردانی کنم.

    وی در ادامه گفت: بانک مسکن با قرار دادن تسهیلاتی در اختیار این افراد، کمک بسیار بزرگی برای خانه دار شدن آن ها کرده است.
    لارگانی افزود: البته برخی تسهیلات گیرنده‌ها در خصوص نحوه دریافت تضامین برای بازپرداخت تسهیلات با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم این موضوع تسهیل و برطرف شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها بانکی که در بحث مسکن توانسته است ، فعالیت چشمگیری داشته باشد، بانک مسکن است.لارگانی در خصوص صنعت ساختمان، اظهار داشت: صنعت مسکن و ساختمان، صنعتی است که می تواند چرخ صنایع دیگر را به حرکت درآورد . در این خصوص و در برداشتی که صورت گرفته است، حدود 260 صنعت دیگر وابسته به این صنعت می باشد.

    لارگانی درباره التهابات بازار مسکن و افزایش قیمت ها، نیز گفت: متاسفانه این روزها، التهابی در قیمت ساختمان ایجاد شده است و با اینکه خرید و فروش زیادی انجام نمی شود، شاهد افزایش چشمگیر قیمت بوده ایم.

    وی اظهار داشت: دولت وعده ساخت مسکن اجتماعی را داده بود ولی در عمل این وعده هنوز محقق نشده است که امیدواریم این وعده برای اقشار کم درآمد ، عملی شود.لارگانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ی تاثیر افزایش سرمایه ی بانک مسکن در کمک مالی بیشتر به خانه دار شدن اقشار کم درآمد، افزود: من از جمله افرادی بودم که پیشنهاد افزایش سرما یه ی بانک ها را در مجلس عنوان کرده ام. تاکید من در خصوص بانک مسکن بیشتر از سایر بانک ها بوده است و دلیل این امر نیز،خدمت رسانی گسترده ی این بانک در بحث مسکن می باشد.

    لارگانی در ادامه اظهار داشت: یکی از واجبات و ملزومات ، این است که اگر بخواهیم صنعت ساختمان کشورمان به حرکت پایدار درآید باید بانک مسکن را حمایت کنیم.

    وی افزود: سرمایه ی بانک مسکن باید افزایش یابد تا بتوان خدمت رسانی بیشتری به مردم به ویژه قشر ضعیف و کم درآمد جامعه ارایه کرد.
    وی گفت، عده ای از مردم حقیقتا نیازی به تسهیلات بانک مسکن برای خانه دار شدن ندارند اما قشر کارمند، کارگر و روستاییان عزیزمان ، سرمایه ی زیادی ندارند و تنها با تسهیلات بانک مسکن، می توانند صاحب خانه بشوند. پس نیاز است که این افزایش سرمایه در دستور کار مجلس شورای اسلامی، قرار بگیرد.
    وی در پایان گفت: طرح افزایش سرمایه بانک مسکن از همه ی بانک ها اولی تر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار