مدیران خودروعصر اعتبار

فولادگر:

ارائه وام ۱۵۰ میلیونی با سود بالا داروی درد مسکن نیست

عصر ساختمان:رئیس کمیسیون .یژه حمایت از تولید ملی گفت: دولت باید از انبوه سازان و ساخت و ساز مسکن توسط مردم را حمایت کند و بافت های فرسوده شهرهای بزرگ را با اجرای صحیح قوانین موجود احیا نماید و تسهیلاتی که جهت ساخت و ساز و احیای بافت های فرسوده در نظر می گیرد سود آن به اندازه ای باشد که مردم توان پرداخت سود را داشته باشند.

ارائه وام ۱۵۰ میلیونی با سود بالا داروی درد مسکن نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی، با بیان این مطلب که ارائه وام برای خرید خانه یکی از شرایط است، گفت: دولت بهتر است با تدوین قوانین و ایجاد شرایط مناسب و مقررات زدایی سهولت ساخت و ساز مسکن در کشور را فراهم کند تا وضع بازار مسکن از رکود خارج شود.

    وی در ادامه افزود: امیداواریم ارائه تسهیلات بتواند رونقی در بازار مسکن ایجاد کند اما معتقدم که ارائه تسهیلات نمی تواند کمکی به رونق صنعت مسکن کند و ضروری است تا در برای ارتقای وضع مسکن یک سری از قواعد و ضوابط موجود برداشته شود.

    فولادگر معتقد است دولت باید از انبوه سازان و ساخت و ساز مسکن توسط مردم را حمایت کند و بافت های فرسوده شهرهای بزرگ را با اجرای صحیح قوانین موجود احیا کند و تسهیلاتی که برای ساخت و ساز و احیای بافت های فرسوده در نظر می گیرد سود ه اندازه ای سود داشته باشد که مردم بتوانند آن را بپردازند.

    فولادگر متعقد است خروج بازار مسکن از رکود تنها با ارائه وام درمان نخواهد شد بلکه باید تمام ضوابط و مقررات و قوانین رعایت و به حاشیه نشینی و بیمه کارگران ساختمانی و انبوه سازی و نظارت بر مقررات و جلوگیری از خلاف سازی و از بین نرفتن معماری شهری توجه کند تا با اجرای این مجموعه ها بازار مسکن با جهش مواجه شود.

    رئیس کمیسیون وِیژه حمایت از تولید ملی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بازار مسکن با ارائه وام و تسهیلات رونق پیدا کند، و بیان داشت: اگر بازار مسکن فعال باشد بر دیگر صنایع نیز تاثیر خواهد گذاشت و این را نباید فراموش کرد که بازار مسکن همانگونه بر دیگر صنایع تأثیر می گذارد خود نیز تحت تأثیر دیگر صنایع هم خواهد بود و تا بازارهای پولی و بانکی کشورمان تغییر نکند شاهد رونق بازار مسکن در کشور نخواهیم بود.

    نماینده مرم اصفهان در خانه ملتدر خاتمه اذعان داشت: در سال جاری با ارائه وام و تسهیلات مسکن مردم شاهد افزایش چند دردصدی مسکن خواهند بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار