مدیران خودروعصر اعتبار

۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات مسکن اول در آذربایجان شرقی پرداخت شد

عصر ساختمان- مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی گفت: از بدو راه اندازی حساب صندوق یکم مسکن بانک مسکن از خرداد ۱۳۹۴ تا به حال ۲هزار و ۱۲۹ فقره تسهیلات خرید و احداث مسکن به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات مسکن اول در آذربایجان شرقی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، امیر رنجبریان استقبال مردم از تسهیلات خرید و ساخت مسکن، از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن، را در سطح استان خوب ارزیابی کرد.
    وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد افتتاح کنندگان این حساب روز به روز در حال افزایش بوده و در این راستا همه متقاضیان می‌توانند با مد نظر قرار دادن شرایط فوق همچنان از مزایای این حساب بهره‌مند شوند.
    وی با اشاره به خدمات بانک مسکن در سطح آذربایجان شرقی گفت: بانک مسکن بانکی دولتی و تخصصی در امر مسکن است که به عنوان یکی از ابزارهای اجرایی دولت در این زمینه فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است خدمات مثمر ثمری را در راستای خانه دار کردن مردم ارائه کند.
    مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی گفت: از جمله این خدمات می‌توان به اعطای تسهیلات مسکن مهر، تسهیلات ساخت و تعمیر به زلزله زدگان منطقه ارسباران، اعطای تسهیلات به انبوه سازان و انواع تسهیلات ساخت و خرید به صورت انفرادی اشاره کرد.
    وی افزود: اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری همانند سال های گذشته نیز در دستور کار بانک مسکن بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران مسکن سازان شمالغرب، به نمایندگی از طرف اداره کل راه و شهرسازی و ارایه معرفی نامه به بانک مسکن، از این تسهیلات بهره مند شوند.
    رنجبریان ادامه داد: این تسهیلات در تبریز به ازای هر واحد احداثی 50 میلیون تومان و در شهرستان‌های استان 30 میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن با احتساب دوران مشارکت، 12 سال است.
    وی به حساب صندوق پس انداز مسکن اول بانک مسکن نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری خانه اولی ها با افتتاح این حساب می توانند برای تامین مسکن خود، مبلغ 60 میلیون تومان در تبریز و 40 میلیون تومان در شهرستان‌ها دریافت کنند.
    وی تشریح کرد: زوج های جوان در قالب طرح زوجین 120 میلیون تومان در تبریز و 80 میلیون تومان در شهرستانها به مدت بازپرداخت 12 ساله(144 قسط)، با نرخ 6 درصد در بافت فرسوده شهری و هشت درصد در خارج از بافت فرسوده شهری تسهیلات دریافت کنند.
    مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی همچنین حداکثر قدمت پلاک مورد خریداری و معرفی شده به بانک را 15 سال از تاریخ صدور جواز ساخت وحداقل مدت انتظار جهت دریافت تسهیلات برای دارندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم را یک سال در قالب 2 دوره 6 ماهه اعلام کرد.
    وی در خصوص مزایای رقابتی حساب صندوق یکم بانک مسکن در کل شبکه بانکی کشور گفت: منحصر به فرد بودن سقف تسهیلات جهت خرید و احداث مسکن، داشتن بیشترین مدت باز پرداخت تسهیلات پرداختی مسکن و کمترین نرخ سود تسهیلات پرداختی مسکن و امکان انتقال امتیاز حساب به بستگان نزدیک دارنده حساب یکم از جمله مزایای این حساب است.
    وی اضافه کرد: امکان پرداخت به حالت زوجین (2 فقره تسهیلات بر روی یک پلاک)، تعلق سود 10 درصدی در صورت انصراف از پرداخت تسهیلات، تقسیط ساده به صورت عام و پلکانی برای اقشار کم درآمد و پرداخت تسهیلات انبوه سازی در بافت فرسوده به انبوه سازان از جمله ویژگی‌های این صندوق است.
    رنجبریان با اشاره به تسهیلات از محل اوراق حق تقدم بانک مسکن گفت: متقاضیانی که زمان لازم برای سپری کردن انتظار پرداخت تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن یکم را ندارند، می توانند با خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک مسکن از فرابورس از تسهیلات بانک مسکن استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار