مدیران خودروعصر اعتبار

تقویت توان مالی متقاضیان تسهیلات مسکن یکم با ارایه وام ۵۰ میلیونی بافت فرسوده

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ارایه وام ۵۰ میلیونی بافت فرسوده در راستای کمک به دریافت کنندگان تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم بوده است، گفت: دولت در کنار این نوع اقدامات حمایتی باید در مسیر مهار حباب قیمت مسکن نیز گام بردارد.

تقویت توان مالی متقاضیان تسهیلات مسکن یکم با ارایه وام ۵۰ میلیونی بافت فرسوده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر ارایه وام 50 میلیونی بافت فرسوده با سود 9 درصد، گفت: این نوع وام در راستای نوسازی بافت فرسوده به تولیدکننده واقعی مسکن پرداخت می شود.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افرادی که از صندوق پس انداز مسکن یکم وام دریافت کرده اند می توانند از وام 50 میلیون تومانی بافت فرسوده نیز استفاده کند، افزود: دریافت کنندگان تسهیلات از صندوق مسکن یکم در صورت تقاضا برای دریافت وام 50 میلیونی اقساط خود را با سود 6 درصد پرداخت خواهند کرد.

    ارایه وام 50 میلیونی بافت فرسوده به بهبود نسبی وضعیت بازار مسکن کمک می کند

    وی با تاکید بر اینکه هرچند رقم وام 50 میلیون تومانی در عمل و با توجه به شرایط فعلی اقتصاد بسیار ناچیز است، تصریح کرد: در شرایط فعلی ارایه این نوع وام نیز می تواند تا حدودی به وضعیت بازار کمک کرده و به صورت نسبی قیمت ها را مهر کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ارایه این میزان وام در راستای کمک به دریافت کنندگان تسهیلات از صندوق مسکن یکم بوده است، گفت: دولت در راستای کمک به متقاضیان خرید مسکن ارایه این نوع وام را در دستور کار خود قرار داده است.

    مهار حباب قیمت مسکن لازم است

    وی با تاکید بر اینکه اقداماتی از این دست می تواند تاثیرگذاری بر وضعیت بازار داشته باشد، افزود: دولت در کنار این نوع اقدامات حمایتی باید در مسیر مهار حباب قیمت مسکن نیز گام بردارد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط فعلی که با کمبود منابع در راستای تسهیلات دهی مواجه هستیم ارایه این نوع تسهیلات می تواند اثرگذاری در بازار داشته باشد، تصریح کرد: با ارایه این وام جدید تمایل مردم برای سپرده گذاری نزد صندوق پس انداز یکم بیشتر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار