مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه خبر داد:

کاهش صدور پروانه ساخت‌وساز در آستانه‌اشرفیه

عصر ساختمان:رئیس شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه از کاهش صدور پروانه ساخت‌وساز در این شهر خبر داد.

کاهش صدور پروانه ساخت‌وساز در آستانه‌اشرفیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمد گلباغی، با اشاره به فعالیت شورای چهارم در این شهر گفت: با همدلی و همکاری اعضای شورا توانستیم در جلب اعتماد مردم نسبت به خود موفق باشیم و طرح‌هایی برای توسعه شهر را اجرایی کنیم.

    وی شناسایی مشکلات شهر را مهم دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر آستانه‌اشرفیه جمع‌آوری آب‌های سطحی بود که سرانجام با همدلی بین اعضا و شهردار این پروژه اجرایی شده است.

    عضو شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه توسعه حرم مطهر سید‌جلال‌الدین اشرف را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود: با انجام مطالعات، این طرح در 19 بلوک تقسیم و 198 قطعه تعریف شده است.

    گلباغی با بیان اینکه در راستای عمران و آبادانی، روستاهای «کورکا» و «عبدل‌آباد» به شهر آستانه‌اشرفیه اضافه شدند، اضافه کرد: در گذشته اینها جزء روستا بودند و در شورای چهارم تبدیل به شهر شدند.

    وی آسفالت برخی کوچه‌ها و معابر عمومی شهر را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: پروژه تفریحی حاشیه حشمت‌رود در دست اقدام است و می‌توان با توجه به فضای مناسب و زیبای این رودخانه از آن استفاده کرد.

    عضو شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه از کاهش ساخت و ساز در شهر آستانه‌اشرفیه خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش صدور پروانه ساخت و ساز درآمد شهرداری نیز کاهش یافته است.

    گلباغی بازسازی ساختمان شهرداری را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و ادامه داد: با وجود کاهش درآمد شهرداری در تلاش هستیم ساختمان این نهاد به سرانجام خوب برسد.

    وی با اشاره به اینکه توسعه بازار جلالیه موجب رضایت‌مندی بازاریان شده است، یادآور شد: در دو طرف بازار جلالیه آستانه اشرفیه فضایی تعریف شده که رضایت بازاریان و مردم را فراهم کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار