مدیران خودروعصر اعتبار

اکثریت شورا بر روی گزینه شهرداری کرج به توافق رسیده است

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با تأکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات شورای شهر کرج گفت: در جلسه فردا بحث انتخاب شهردار کرج باید به رأی گذاشته شود تا طبق قانون هر کسی بیشترین رأی را آورد به عنوان شهردار انتخاب شود.

اکثریت شورا بر روی گزینه شهرداری کرج به توافق رسیده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، اکبر سلیم‌نژاد اظهار کرد: اکثریت شورای شهر کرج در مورد انتخاب یک گزینه برای شهرداری به جمع‌بندی رسیده است بنابراین موضوع در جلسه یکشنبه چهارم شهریور ماه باید به رأی گذاشته شود تا هر کس بیشترین رأی را آورد به عنوان شهردار انتخاب شود.

    وی افزود: طبیعتاً در هر جمع شورایی اکثریت و اقلیت، رأی مثبت یا منفی و موافق یا مخالف وجود دارد؛ مهم این است که موضوعات با رأی اکثریت که قانون مشخص کرده است به نتیجه برسد.

    وی با اشاره به اولتیماتوم دادستان کرج برای تعیین تکلیف وضعیت شهرداری کرج خاطرنشان کرد: نظر دادستان محترم و از نظر قانونی هم حق دخالت برای وی وجود دارد اما باید به این موضوع هم توجه داشت که شورای شهر در طول این مدت شهردار را انتخاب کرده ولی توسط وزارت کشور احراز صلاحیت صورت نگرفته است.

    این عضو شورای شهر کرج، یکی دیگر از عوامل طولانی شدن روند انتخاب شهردار را  ناشی از عملکرد هیئت رئیسه دانست و گفت: برای انتخاب «سریزدی» هیئت رئیسه یک ماه جلسات را تشکیل نداد و انتخاب سریزدی یک ماه و نیم طول کشید؛ اگر آن وضعیت پیش نمی‌آمد ما الان یک ماه در انتخاب شهردار جلوتر بودیم.

    وی افزود: نیت ما این است که بحث انتخاب شهردار هر چه زودتر به نتیجه برسد به همین دلیل هم از ریاست شورا درخواست کرده‌ایم جلسات را به طور منظم برگزار کند تا شهردار انتخاب شود. در جلسه فردا هم بحث انتخاب شهردار و هم موضوع انتخاب هیئت رئیسه جدید باید مطرح شود و امیدواریم به نتیجه برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی