مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح نهمین مدرسه شهدای بانک مسکن

عصر ساختمان- افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن شهر سندرک هرمزگان در مهرماه سال ۱۳۹۶ یکی از اقدامات بانک مسکن در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم بود.

افتتاح نهمین مدرسه شهدای بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، بانک مسکن در 12 ماه نخست فعالیت دولت دوازدهم، علاوه بر فعالیت در حوزه های پولی و اعتباری، فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه خود را نیز تداوم بخشیده است. یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در مهرماه سال 1396، افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در شهر سندرک هرمزگان بود. این مدرسه، نهمین مدرسه شهدای بانک مسکن محسوب می شود که با حضور عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان، محمد رضا شمس الدینی، علی رستمی بخشدار سندرک، اعضای شورای شهر سندرک، فرهنگیان و دانش آموزان این شهر افتتاح شد.

    در این خصوص عقیل زینلی، مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان در گفت و گو با هیبنا اعلام کرد: ساخت این مدارس به همت مسوولین ارشد بانک مسکن و سپرده گذاران انجام شده است و بانک مسکن نیز سعی دارد که این حرکت را با شتاب بیشتری به پیش ببرد.

    وی افزود: دبستان 10 کلاسه شهدای بانک مسکن سندرک با زیربنای 589 مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد و 451میلیون ریال ساخته شده است. به گفته زینلی، در این منطقه بیش از پانصد دانش آموز پایه اول سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

    زینلی با تاکید بر حمایت حداکثری بانک مسکن در مشارکت ساخت مدرسه در این استان کمتر توسعه یافته، گفت: بانک مسکن علاوه بر مشارکت در تامین مالی ساخت این مدرسه، هر سال در آیین گشایش مدارس به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن سندرک لوازم التحریر و ادوات کمک آموزشی اهدا می کند.

    وی با تاکید بر این موضوع که منابع قرض الحسنه پس انداز پشتوانه حرکت های اجتماعی در استان های محروم است، تاکید کرد: مردم با سپرده گذاری در این حساب ها می توانند از اقدامات خیرخواهانه حمایت کنند، علاوه بر تامین مالی و تجهیز مدارس، این منابع می تواند پشتوانه ای برای اعطای تسهیلات ازدواج در این استان و دیگر اقدامات انسان دوستانه باشد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان، از تمامی افراد و مسوولانی که برای ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن سندرک مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

    بانک مسکن در راستای رسالت اجتماعی که بر عهده دارد، در سطح کشور اقدام به ساخت 15 مدرسه در نقاط مختلف کشور کرده است. نهمین مدرسه در استان هرمزگان و شهر سندرک ساخته شده و 6 مدرسه دیگر نیز توسط بانک مسکن در حال ساخت است و به زودی به مناطق محروم کشور اعطا می شود. مسوولان بانک مسکن عنوان کردند اعتبار تخصیص یافته به بخش مدرسه سازی توسط بانک مسکن از محل حساب های قرض الحسنه پس انداز تودیع شده نزد این بانک است و بانک مسکن خود را موظف می داند که هر ساله بخشی از این سپرده ها را در بخش فرهنگی بر اساس رسالت اجتماعی خود همچون ساخت مدرسه هزینه کند و مردم به عنوان مشتریان و سپرده گذاران در این بانک به عنوان خیرینی شناخته می شوند که بانک را در ارایه این خدمات یاری می کنند. شایسته است که افراد خیر جامعه با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک مسکن، این بانک را در ارایه خدمات فرهنگی به جامعه یاری کرده و در این کار خیر نیز شریک شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار