مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:

لزوم پیگیری و اجرای ۲۱ مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان

عصر ساختمان:معاون امورعمرانی استاندار خوزستان ضمن پر اهمیت خواندن پیگیری و تکمیل ۲۱ مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خصوص استان گفت: تکمیل و به سرانجام رساندن این مصوبات که مورد تأکید استاندار نیز است، می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد استان بگذارد.

لزوم پیگیری و اجرای ۲۱ مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، احمد سیاحی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت مصوبات وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: از جمله مصوباتی که در زمینه راه وجود دارد، بحث احداث آزادراه اهواز- اندیمشک است که با مشارکت 70 درصدی بخش خصوصی انجام خواهد شد و هم اکنون در مرحله مطالعات فاز اول قرار دارد. همچنین مصوبه تکمیل چهارخطه کردن محور بهبهان- رامهرمز و مصوبه احداث میانبر مسجدسلیمان- اهواز نیز در مرحله امکان سنجی اولیه و فراخوان سرمایه گذار قرار دارند.

    وی در خصوص احداث جاده کمربندی غرب و جنوب غرب اهواز افزود: عملیات اجرایی حدفاصل جاده اهواز- اندیمشک در حال انجام می‌باشد و مشکل معارضین نیز تقریباً برطرف شده است.

    سیاحی تصریح کرد: چهار خطه کردن محور اهواز- شوشتر- دزفول از دیگر مصوبات وزارت راه و شهرسازی است که هم اکنون در مراحل اجرایی قرار دارد. همچنین اصلاح و بهسازی محور دهدز- ایذه- باغملک- هفتکل- سه‌راه غیزانیه نیز در مرحله عقد قرارداد است.

    وی در خصوص مصوبات مربوط به راه آهن نیز گفت: برخی از مصوبات مربوط به وزارت راه و شهرسازی وارد فاز اجرایی شده‌اند و برخی نیز در مرحله انجام مطالعات اولیه و جذب سرمایه گذار قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بحث نوسازی و توسعه ایستگاه راه‌آهن اهواز اشاره کرد که هم اکنون در مرحله تهیه طرح جامع و انتخاب مشاور قرار دارد و جزو اولویت‌های سال جاری است.

    سیاحی در ادامه با اشاره به مصوبات مربوط به توسعه فرودگاه کنونی اهواز و احداث فرودگاه جدید تصریح کرد: سالن جدید فرودگاه کنونی در حال احداث است و در خصوص فرودگاه جدید نیز با توجه به موقعیت تعیین شده نیاز به برگزاری جلساتی در خصوص بحث زیست محیطی آن است.

    معاون امور عمرانی استاندار خوزستان به موضوع مسکن مهر اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از قیر موردنیاز معابر مسکن مهر تأمین شده و در انتظار تأمین اعتبار سهم استان در رابطه با مسکن مهر در جهت ادامه عملیات هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی