مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به دانشگاه‌های لرستان

عصر ساختمان:‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به دانشگاه‌های استان خبر داد.

واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به دانشگاه‌های لرستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، محمد اصلانی در حاشیه جلسه شورای مسکن لرستان با اشاره به ضعف برخی پیمانکاران ضعیف مسکن مهر استان افزود: در جلسه شورای مسکن مصوب شد که با 10 شرکت معتبر و توانمند برای جایگزینی پیمانکاران همکاری انجام شود تا به تعهدات خود عمل کنیم.

    وی ادامه داد: تعدادی از ساکنان واحدهای مسکن مهر لرستان نسبت به ارائه خدمات شهری گله‌مند بودند که امروز شهرداران مناطق مکلف شدند نسبت به انتقال زباله‌های سایت‌های مسکن مهر قابل بهره‌برداری اقدام و سازمان اتوبوسرانی نیز نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

    این معاون استانداری یادآور شد: همچین ‌بنا شد برای سایت‌های مسکن مهر تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین خدمات بهداشتی درمانی، نیروی انتظامی برای تأمین کلانتری و اداره کل ورزش و جوانان و نوسازی مدارس برای تأمین مراکز آموزشی و ورزشی نسبت به تأمین فضاهای مربوطه اقدام کنند.

    اصلانی بیان کرد: یک‌سوم از اعتبارت این طرح‌ها از طریق منابع ملی، یک‌سوم توسط استانداری و منابع استانی و یک‌سوم از طریق کمک‌های سازمان ملی زمین و مسکن تأمین شود.

    وی در ادامه با اشاره به واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی، خاطرنشان کرد: نزدیک به 2 هزار واحد در جلسه سال 94 فاقد متقاضی بودند که بنا شد طبق قوانین جدید بند "ج" آنها را حذف کنند و در این صورت تعدادی از آن‌ها به خوابگاه‌ها و دانشگاه‌های لرستان داده می‌شود.

    اصلانی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه نسبت به احداث یک باب مسجد به مساحت 400 متر در مسکن مهر استان اقدام می‌کند که 200 میلیون تومان آن از طریق اداره کل راه و شهرسازی و مابقی آن از طریق پیگیری اوقاف و امور خیریه استان از سوی قرارگاه خاتم تأمین می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو