مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران منصوب شد

عصر ساختمان- مدیرعامل آبفای استان تهران در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت فاضلاب تهران گفت: این شرکت در بین شرکت‌های وزارت نیرو یک برند است.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، در این نشست، محمدرضا بختیاری، مرتضی عزالدین را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فاضلاب تهران منصوب کرد.

    محمدرضا بختیاری در این نشست ادامه داد: شرکت فاضلاب تهران از لحاظ اهمیت، دوشادوش شرکت آبفای استان تهران حرکت می‌‌کند و به دلیل عملکرد ویژه‌اش در پایتخت اهمیت ویژه‌ای دارد.

    او با قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای اصغر ریاضتی مدیرعامل پیشین این شرکت گفت: ریاضتی بدون شک به دلیل توان و لیاقتی که داشته، توانسته است به مدت 10 سال مدیرعامل شرکت فاضلاب باشد و کارهای بزرگی انجام دهد.

    بختیاری با بیان این که اجرای طرح فاضلاب تهران، میانگین طرح فاضلاب کشور را بالا برده است گفت: در تهران 6700 کیلومتر شبکه فاضلاب ایجاد شده است با این حال هنوز جای کار دارد  و حدود 30 درصد از اجرای شبکه و 50 تا 60 درصد از اجرای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مانده است.

    بختیاری افزود: ترسیم آینده شرکت فاضلاب تهران هم بسیار مهم است که امیدواریم عزالدین مدیرعامل جدید این شرکت به این قضیه نیز توجه کند.

    او افزود: یافتن فرد مناسبی برای مدیریت شرکت فاضلاب تهران کار بسیار زمان‌بری بود، چون به فردی نیاز داشتیم که هم در آب و فاضلاب کار کرده باشد و هم نگاه حاکمیتی و مدیریت منابع آبی داشته باشد که این ویژگی‌ها در آقای عزالدین جمع است.

    وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی دغدغه بزرگی است

    مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان این‌که وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی برای ما دغدغه است گفت: انتظار می‌رود در شرکت فاضلاب تهران به اثرات اجرای فاضلاب تهران روی سفر‌ه‌های آب زیرزمینی پرداخته شود، زیرا در شهر تهران  840 میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی استفاده می‌شود و سالانه 40 میلیون متر مکعب بیلان منفی داریم؛ با چنین وضعیتی باید بدانیم جمع‌آوری فاضلاب که بخشی از تزریقی را که پیش از این به سفره‌های زیرزمینی انجام می‌شد، حذف می‌کند، چه اثراتی بر سفره‌های آب زیرزمینی خواهد داشت؟

    بختیاری افزود: هم‌چنین نحوه اجرای طرح فاضلاب مهم است و توجه به این نکته مهم است که شرکت فاضلاب تا چند سال آینده به یک شرکت بهره‌بردار بدل خواهد شد که باید از هم‌اکنون برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار