مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص ۳ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی ‌محورهای نهاوند ـ بروجرد، نهاوند ـ ملایر و نهاوند ـ فیروزان

عصر ساختمان- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند دارای ۳ محور حادثه خیز است که این محورهای حادثه خیز باید هرچه سریع‌تر ایمن سازی شوند.

اختصاص ۳ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی ‌محورهای نهاوند ـ بروجرد، نهاوند ـ ملایر و نهاوند ـ فیروزان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش خبرنگاری تسنیم از نهاوند حسن بهرام‌نیا امشب در مراسم کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند ـ  فیروزان که با حضور سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان همدان و فرماندار نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای سه‌نقطه حادثه‌خیز در محورهای نهاوند ـ بروجرد، نهاوند ـ ملایر و نهاوند ـ فیروزان به سمت کرمانشاه است که هر ساله در این محورها تصادفات زیادی رخ می‌دهد.

    وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با معاون وزیر راه و همچنین حضور ایشان در شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه با مساعدت وزیر راه و معاون ایشان 3 میلیارد تومان اعتبار برای این ساماندهی و ایمن‌‌سازی این سه محور حادثه‌خیز در نظر گرفته‌ شده‌ که امیدواریم در آینده‌ایی نزدیک این محورها ایمن‌سازی شوند.

    بهرام‌نیا افزود: با توجه به این‌که محور نهاوند ـ فیروزان یکی از کوتاه‌ترین مسیرها به سمت استان کرمانشاه است و همچنین معبر عبور و مرور مردم محلی و هم‌وطنان از مرکز به غرب کشور جهت زیارت عتبات عالیات محسوب می‌شود دارای حجم تردد بسیار زیادی است و متاسفانه هر ساله در ایام اربعین در این محور شاهد کشته و زخمی شدن هم‌وطنان هستیم.

    وی عنوان کرد: محور نهاوند ـ فیروزان که سه‌راهی شهرک در حدود کیلومتر 18 آن قرار دارد معبر تردد 9 تا 10 هزار نفر جمعیت روستایی بخش خزل نهاوند است که از لحاظ خطرناک بودن حائز اهمیت است که امیدورایم با کلنگ‌زنی پروژه زیرگذر سه راهی شهرک و بهره‌برداری از این پروژه بخشی از آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای نهاوند را کاهش دهد.

    فرماندار نهاوند نیز در ادامه این مراسم، گفت: خوشبختانه پروژه زیرگذر سه‌راهی شهرک در محور نهاوند ـ فیروزان امروز با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی با اعتبار دو میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

    مراد ناصری با اشاره به لزوم همراهی مردم در تسریع و به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: امروز اعتبار پروژه با همت مسئولین استان، شهرستان و نماینده مردم نهاوند تامین می‌شود و امیدورایم با حمایت مسئولان و اهالی این منطقه هرچه سریعتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

    فرماندار نهاوند با اشاره بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر این زیرگذر با توجه به حجم تردد زائران عتبات عالیات، گفت: محور نهاوند فیروزان یکی از محورهایی است که مرکز کشور را به استان‌های غربی همچون کرمانشاه و ایلام و غیره متصل می‌کند لذا امیدواریم بهره‌برداری از این زیرگذر بخشی از آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای نهاوند را کاهش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار