مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن خبرنگاران تا دو ماه دیگر تحویل داده می شود

عصر ساختمان- «تعاونی مسکن خبرنگاران تا دو ماه دیگر املاک را تحویل دهد، بانک مسکن از تعاونی حمایت کند».

مسکن خبرنگاران تا دو ماه دیگر تحویل داده می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روزنامه ندای هرمزگان، در نشست رفع موانع تحویل مسکن خبرنگاران در استانداری که با حضور اعضای تعاونی ، رضایی معاون فنی استانداری ، مدیرکل تعاون وکار، حاجی زاده مدیرعامل تعاونی،شاکر رییس امور شعب بانک مسکن استان هرمزگان مقرر شد مسکن خبرنگاران کمتر از دو ماه تحویل مالکان شود.

    در این نشست رییس امور شعب استان هرمزگان نیز با اعلام حمایت از تعاونی گفت: با حمایت 250 میلیون تومانی به تعاونی امیدواریم مشکلات این تعاونی رفع گردد.

    همزمان با روز خبرنگار سال 1385 کلنگ احداث پروژه تعاونی مسکن خبرنگاران استان هرمزگان طی مراسم باشکوهی با حضور همایون امیرزاده، مدیر کل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد راستی فرماندار اسبق بندرعباس، باقری فرد مدیر کل وقت مسکن و شهرسازی، عسکری زاده مدیر کل سابق تعاون استان، تعداد دیگری از مدیران شهری و جمعی از اهالی رسانه به زمین زده شد.

    اکنون بیش از 10 سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان هرمزگان می گذرد و هنوز خبرنگاران عضو این تعاونی خانه دار نشده اند.

    هریک از اعضا تاکنون بیش از 50 میلیون تومان به حساب تعاونی مسکن واریز نموده اند  و حدود 40 میلیون تومان هم برای هر یک از اعضای تعاونی وام مسکن گرفته اند که بایستی در آینده اقساط وام مذکور هم توسط خبرنگاران پرداخت شود. این در حالی است که امیدی به اتمام سریع پروژه هم نیست. جالب اینجاست که در آن زمان که مسکن مهر توسط دولت نهم کلید خورد با شعار ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد مطرح شد و تمامی مردم مستضعف از این اقدام دولت خوشحال بودند و امیدوار شدند که خانه دار خواهند شد.

    متاسفانه با مشاهده پروژه مسکن خبرنگاران به این نتیجه می رسیم که وضعیت اکثر پروژه های مسکن مهر کشور وخیم است و حتی آنهایی که به اتمام رسیده و تحویل اعضا هم شده دارای مشکلات فراوان بوده و قابل سکونت نیستند. البته پروژه مسکن خبرنگاران هرمزگان اگر به اتمام برسد با توجه به موقعیت مکانی و مصالح خوب و تجهیزات مدرن به کار رفته در آن، از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود.

    لازم به ذکر است این نشست با درخواست راشد انصاری یکی از اعضای تعاونی و با حمایت استاندار برگزار گردید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو