مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد:

دولت سهم ۵۰ درصدی خود در ساخت و ساز مدارس خیریه‌ساز را پرداخت نمی‌کند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ادعای دولت مبنی بر پرداخت سهم ۵۰ درصدی خود در ساخت و ساز مدارس خیریه‌ساز را "واهی" خواند.

دولت سهم ۵۰ درصدی خود در ساخت و ساز مدارس خیریه‌ساز را پرداخت نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حبیب‌اله دهمرده با اشاره به وجود بیش از10هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان که باید تخریب و بازسازی شوند، گفت: ضرورت استانداردسازی هرچه سریع‌تر کلاس‌های درس استان سیستان و بلوچستان بر کسی پوشیده نیست؛ هرچند در این زمینه بیش از دولت خیرین پا به میدان گذاشته اما باوجود انجام اقدامات مناسب، به دلیل بالا بودن عمق فاجعه تا رسیدن به سطح استاندارد فاصله بسیاری مانده است.

    دولت باید سهم خود را در ساخت و سازهای خیریه‌ساز پرداخت کند

    نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید سهم خود را در ساخت و سازهای خیریه‌ساز پرداخت کند چراکه در غیر این صورت این مدارس نیمه کاره خواهند ماند، ادامه داد: متاسفانه دولت در این زمینه نیز که بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را خیرین بر عهده می‌گیرند کوتاهی کرده و آنطور که باید با آن‌ها همکاری نمی‌کند.

    نمی‌توان حل مشکل مدارس در حال تخریب را از وزارتخانه آموزش و پرورش خواستار شد

    وی با ابراز تاسف از اینکه تعداد مدارس مناسب استان سیستان و بلوچستان از میانگین کشوری بسیار پایین‌تر است، افزود: به‌یقین نمی‌توان حل چنین مشکل بزرگی که عمق وسیعی نیز دارد را صرفا از وزارتخانه آموزش و پرورش خواستار شد چراکه بوجه این وزارتخانه محدود است لذا تنها همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های درآمدزا و بر عهده گرفتن مسئولیت قانونی در این رابطه، می‌تواند مشکل را کاهش و در طول زمان رفع کند.

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تشویق خیرین برای ساخت مدرسه در این استان، بیان کرد: ادعای دولت مبنی بر پرداخت سهم 50 درصدی خود در ساخت و ساز مدارس خیریه‌ساز واهی است ضمن آنکه در رابطه با استان‌های همچون سیستان و بلوچستان نباید صرفا به پرداخت این سهم اکتفاء کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو