مدیران خودروعصر اعتبار

ساماندهی ۳۰ هزار مسکن برای محرومان

عصر ساختمان- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل توسط این ستاد در کشور خبر داد و گفت: ۳۰ هزار مسکن برای محرومان ساماندهی شده که تاکنون ۱۱ هزار مسکن تحویل داده شده است.

ساماندهی ۳۰ هزار مسکن برای محرومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) امروز در ایین ارسال 2 هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های مناطق محروم کشور با گرامیداشت 17 شهریور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دستورات اکیدی مبنی بر توجه به مردم مناطق محروم دارد.

    وی ادامه داد: هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای درمانی امضا شد که مربوط به کاشت حلزون برای نوزادان نیازمند بود و امروز نیز 2 هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوجین مناطق محروم ارسال می‌شود ضمن اینکه 150 مدرسه نیز همزمان با سال تحصیلی جدید  افتتاح می‌شود.

    رئیس ستاد اجرایی فرمان حضر ت امام (ره) افزود: یکی از موانع افزایش جمعیت شغل‌، مسکن و هزینه‌های تامین جهزیه است که ما در ستاد فرمان اجرایی امام روی هر سه موضوع کار می‌کنیم اما آنچه محور اصلی کار ما است موضوع اشتغال است.

    مخبر با تاکید بر اینکه در ستاد اجرایی کاری که صرفا برای مسائل اقتصادی انجام شود وجود ندارد، گفت: بحث توانمندسازی مناطق کم توسعه یافته با جدیدت دنبال می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: حدود 400 هزار شغل ایجاد شده یا در حال ایجاد است ضمن اینکه برنامه وسیع‌تری برای این موضوع داریم  و قطعا 5-4 سال آینده عددهای متفاوت‌تری با این تعداد خواهیم داشت.

    مخبر از تامین 30 هزار مسکن برای محرومان خبر داد و گفت: 11 هزار مسکن این طرح تحویل داده شده است ضمن اینکه یکی از کارها تامین جهیزیه برای زوجین مناطق محروم است و با ایجاد بنیاد احسان برکت این کار وسعت بیشتری گرفت است.

    رئیس ستاد اجرایی فرمان حضر ت امام (ره) با بیان اینکه همه کارها در ستاد اجرایی با محوریت مردم و کمک به آ‌نها مورد توجه قرار می‌گیرد افزود: موضوع کمک گرفتن از مردم نیز مورد توجه ستاد اجرایی است.

    وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای هستیم و این جنگ سخت‌تر از جنگ هشت‌ساله و در مواردی سهل‌تر از جنگ تحمیلی است چرا که در جنگ اقتصادی کل کشور درگیر این جنگ است. در حالی که در جنگ تحمیلی بخشی از کشور با این موضوع درگیر بود اما امروز همه ملت ایران هدف هستند.

    مخبر تاکید کرد: یکی از مهمترین بحث‌ها که دشمنان دنبال می‌کنند به هم زدن نظام است اما امروز کشور در انسجام و اقتدار کامل است و ساختارهای بسیار زیادی داریم که قابل قیاس به دوران جنگ تحمیلی نیست.

    رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه امروز آن چیزی که نیاز ضروری ما است کمک به اذهان کشور به لحاظ فکری،‌طرح و برنامه است افزود: امروز بزرگترین اشتباهی که می‌توانیم بکنیم این است که دنبال انتقام گرفتن باشیم در نتیجه باید همه کمک کنند و ما نیز در ستاد اجرایی فرمان امام آماده انجام همکاری و کمک به دولت هستیم.

    وی با اشاره به توجه ستاد اجرایی به همکاری با مردم و خیریه‌ها متذکر شد: محور فعالیت ما کمک به خیریه‌ها و NGO‌ها در سراسر کشور است تا خدمات ارائه شده به مردم ارزان‌تر باشد ضمن اینکه هفته آینده صد هزار بسته لوازم‌التحریر نیز برای مناطق محروم ارسال می‌شود و باید هر خانه را به یک خیریه تبدیل کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار