مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور مهرآبادی انجام شد؛

بهره‌برداری از ۵۰۴ واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

عصر ساختمان- بهره‌برداری از ۵۰۴ واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

بهره‌برداری از ۵۰۴ واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی و پروژه‌های روبنایی شهر جدید هشتگرد شامل 2 مدرسه، 2 مسجد، 2 زمین ورزشی و یک سالن چند منظوره ورزشی با حضور احمداصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه  و شهرسازی در طرح مسکن مهر و حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

    گفتنی است در این مراسم 504 واحد مسکن مهر نیز بهره‌برداری و به متقاضیان تحویل داده شد.

    مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در این مراسم با تاکید براینکه هشتگرد یکی از نخستین شهرهای آغازکننده عملیات اجرایی پروژه‌های روبنایی در بین سایر شهرهای جدید بوده است گفت: تمایل مردم برای سکونت در این شهر جدید در ابتدا بسیار زیاد بود ولی متاسفانه به دلیل مشکلات بی‌شمار جهت افزایش ترافیک مسیر بین هشتگرد و شهرهای کرج و تهران روز به روز شاهد کاهش این استقبال بودیم.

    وی ادامه داد: امید داریم با پیگیری‌های انجام شده در حوزه‌های ملی و استانی طی ماه‌های آینده شاهد رشد و جهش این شهر جدید به خصوص در بخش ریلی و جاده‌ای باشیم.

    هدایت در ادامه تکمیل قطار برقی هشتگرد-گلشهر را از مهمترین پروژه‌های مورد پیگیری در این شهر جدید اعلام کرد و گفت: تلاش داریم طی هفته‌های آینده مابقی اعتبار ابلاغی برای تکمیل این پروژه را دریافت و روزشمار افتتاح آن را در محل پروژه نصب کنیم.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پروژه‌های بزرگراه همت و افتتاح آن تا شهر کرج و همچنین کنارگذر جنوبی تهران را از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار هشتگرد برشمرد و گفت: قطعا با اجرای این پروژه‌ها وضعیت ترافیک هشتگرد برطرف شده و روند کند رشد آن بهتر خواهد شد.

    به گفته این مقام مسئول با تامین آب شرب هشتگرد از محل سد طالقان معضل بیشتر استان در این حوزه رفع شده و این شهر قابلیت پاسخگویی به نیاز آب شرب 300 هزار نفر را خواهد داشت.

    وی، هدایت تصویب و پهنه بندی حریم شهر جدید هشتگرد، واگذاری 150 هکتار زمین برای ساخت شهرک صنعتی 2 هشتگرد و تکمیل مسکن مهر را از دیگر پروژه‌های اولویت دار این شهر بیان کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح 51 میلیارد تومان پروژه و همچنین کلنگ‌زنی 455 میلیارد تومان طرح بودیم که آغاز عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی اقشار متوسط از جمله آن به شمار می‌رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار