مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در گیلان

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در این استان خبر داد.

اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمد اکبرزاده ، با اشاره به اینکه طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: سال گذشته 5 هزار و 931 پروژه بهسازی مسکن روستایی انجام شد.

    وی بهسازی مسکن روستایی مذکور را با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 151 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اجرای طرح مذکور برای 20 هزار و 758 نفر اشتغال موقت ایجاد کرده است.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد سهم هزینه مسکن نسبت به دیگر هزینه‌ها در سبد خانوار ایرانی همچنان بالاست، تصریح کرد: مشکلات بخش مسکن به‌ویژه در مناطق شهری کمترتوسعه یافته ناشی از کمبود زمین مناسب است.

    وی افزود: کمبود نیروی انسانی ماهر و نیمه‌ماهر موجب شده تا یک خانوار در دهک میانی از تأمین خانه خوب توفیق چندانی نداشته باشد.

    اکبرزاده استفاده از مصالح و امکانات تولید داخلی به منظور تقویت آنها را در اجرای تولیدات اقتصاد مقاومتی مهم دانست و خاطرنشان کرد: توجه به عوامل اصلی در تولید مسکن از جمله مقاوم‌سازی و تولید مسکن با مصرف انرژی کمتر جزو اهداف بنیاد مسکن است.

    وی تأمین مسکن با شرایط مناسب برای محرومان فاقد مسکن با حداکثر امکانات ممکن و متاثر از تسهیلات را نیاز ضروری عنوان کرد و یادآور شد: تأمین زمین و آماده‌سازی و تهیه طرح و دریافت پروانه از جمله نیاز مسکن است.

    این مسئول متذکر شد: توجه به اقتصاد مقاومتی برای بالا بردن ظرفیت اشتغال از طریق تعریف پروژه‌های مسکن شهری نیز از جمله اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار