مدیران خودروعصر اعتبار

حل و فصل مشکلات مسکن مهر و سند‌های شهر‌های زاویه و پرندک

عصر ساختمان- در نشستی که با حضور برخی از مسئولان استان مرکزی مشکلات منازل مسکونی شهرپرندک و راه دسترسی به مسکن مهر شهرستان زرندیه بررسی شد.

حل و فصل مشکلات مسکن مهر و سند‌های شهر‌های زاویه و پرندک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در نشستی که با حضور نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی وبرخی از مسئولان استانی برگزار شد مشکلات منازل مسکونی شهرپرندک و راه دسترسی به مسکن مهر شهرستان زرندیه بررسی شد.

    مشکل را‌های دسترسی به سایت‌های مسکن مهر شهر‌های زاویه و پرندک و سند منازل مسکونی شهر پرندک در شهرستان زرندیه با مساعدت مسکن وشهرسازی استان مرکزی و تعامل 3 اداره کل ثبت و اسناد، راه شهرسازی وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی حل وفصل خواهد شد.

    محمد رضا رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی گفت: در این نشست مقرر شد اداره ثبت و اسناد شهرستان زرندیه نسبت به صدور سند به نام اداره راه شهر سازی اقدام و بعداز آن راه شهر سازی بنام بنیاد مسکن انتقال بدهد و بصورت تدریجی بتوانیم واحد‌های مسکونی آن‌ها را سند دار بکنیم.

    مجید موزونی معاون بازآفرینی شهری ومسکن اداره کل راه وشهر سازی استا ن مرکزی هم گفت: در جلسه مشترکی با ادارات کل ثبت و اسناد و راه شهرسازی وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و فرماندار شهرستان زرندیه موضوع مشکل اسناد مالکیت‌های سایت مسکن مهرشهر‌های زاویه و پرندک مطرح شد.

    موزونی افزود: در این جلسه مقررشد با حمایت‌های راه و شهرسازی وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی و باتوجه به اختصاص سهمیه قیر رایگان نسبت به دسترسی و بهسازی و آسفالت راه‌های دسترسی به سایت‌های مسکن‌های مهر اقدام و در مقابل اراضی ملی که دراختیار اداره راه شهر سازی است به شهرداری‌ها واگذار شود تا مشکل مسکن مهر حل بشود.

    منصوری نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در این جلسه مقرر شد در صورتجلسه‌ای که نوشته میشود مسکن شهر سازی برای دریافت قیر رایگان اقدام و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرائی بشود و مشکلات اسناد ملکی شهر پرندک با پیگیری فرماندار حل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار