مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه ۲۲ در جمع نمازگزاران امام حسن مجتبی(ع) خبر داد؛

اخطار به برج‌های ناایمن منطقه

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، افزود: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند.

اخطار به برج‌های ناایمن منطقه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه 22 در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز و محکوم کردن عملیات تروریستی منافقین، خاطر نشان کرد: شهر یک سازمان اجتماعی به واسطه انسان‌هایی که در آن زندگی می‌کنند است نه یک سازمان کالبدی بی جان.

    نوذرپور گفت: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

    شهردار منطقه22 با برشمردن وظایف و ویژگی‌های مدیریت شهری اظهارکرد: مدیریت شهری خوب، مدیریتی است که نه تنها به کالبد شهر می‌پردازد بلکه به حیات فرهنگی و اجتماعی شهر نیز توجه ویژه ای می‌کند چرا که شهر دارای حیات است و به واسطه، فرهنگ و تمدن در جامعه شهری است که حیات بوجود می‌آید.

    نوذرپور افزود: اختیاری که مدیریت شهری در اجرای وظایف دارد، ناشی از رأیی است که شما به عنوان شهروندان جامعه به شورای شهر دادید و شورای شهر نیز ما را به عنوان مدیر شهری انتخاب کرده است و ما موظف به حل مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون هستیم.

    وی ادامه داد: ما در به ثمر رسیدن وظایف خود، نیازمند حضور و مشارکت حداکثری شهروندان هستیم تا با احصای صحیح مشکلات به مدیریت شهری در جهت رفع آن‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد. صرف بیان مشکل بدون همراهی مردم چاره‌ساز نخواهد بود.

    شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری بر این باورهستیم که بدون همراهی مردم اداره شهر امری ناممکن است و تلاش خواهیم کرد تا هر اقدامی که در منطقه 22 انجام می شود، در راستای احصای مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگو به نیازهای مردم باشد.

    نوذرپور ادامه داد: ما در مجموعه شهری منطقه 22 وظیفه داریم تا در اولین گام، با توسعه سیستم حمل و نقل شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی امکان آمد و شد مناسب شهروندان را فراهم کنیم. در مرحله بعدی نیز ارتقا و توسعه فضای سبز را در دستور کار خود داریم و تلاش می کنیم نیمی از محدوده منطقه را به فضای سبز تعلق دهیم.

    وی با بیان اینکه تفکیک پسماند خشک از مبدأ را از 3 درصد به 12 درصد رسانده ایم و با مشارکت شما شهروندان تا پایان سال به 20درصد خواهیم رساند، افزود: در حوزه شهرسازی اجازه نخواهیم داد تا ساخت و سازهای بدون مجوز و ناموزون در منطقه شکل گیرد.

    شهردار منطقه 22 با بیان اینکه کارگروه ایمنی با حضور نمایندگان حوزه شهرسازی، مدیریت بحران، خدمات شهری، اجرائیات و سازمان آتش نشانی به صورت مداوم و برگزار می‌شود، ادامه داد: ضعف‌ها و نقصان‌های برج های واقع در منطقه، طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود و آنها مکلف به رفع موارد نا ایمن هستند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه 22، نوذرپور در پایان با بیان اینکه با بحران جدی کمبود سرانه‌های عمومی در منطقه 22 روبرو هستیم گفت: این منطقه در آینده با جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه است و شهرداری در حل این موضوع به کمک دولت و مشارکت شهروندان احتیاج دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار