مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استانداری قزوین:

نیازهای مسکن مهر استان قزوین را تامین می کنیم

عصر ساختمان- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با همکاری همه دستگاههای خدمات رسان و استانداری تمامی نیازهای خدماتی مسکن مهر در استان قزوین را تامین و برطرف می کنیم.

نیازهای مسکن مهر استان قزوین را تامین می کنیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  مهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه در مراسمی با حضور داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مریم نخستین شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مردم 5 طرح عمرانی و خدمات شهری در محمدیه با 6 میلیارد تومان عتبار کلنگ زنی شد.

    علی فرخزاد در مراسم کلنگ زنی پروژه های خدمات شهری در مهرگان گفت: ناحیه شهری مهرگان به عنوان بزرگترین پروژه مسکن مهر کشور می توانست یک شهر جدید باشد و امروز با سکونت 50 هزار نفر باید خدمات یک شهر را در آن ارائه کنیم.

    معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: مهرگان می توانست مانند شهرک مینودر و کوثر قزوین باشد تا نوع خدمات ارائه شده بهتر دیده شود اما امروز هم با همراهی همه دستگاههای خدمات رسان، استانداری، فرمانداری، همت والای شهرداری و شورای شهر محمدیه باید اذعان کرد در استان قزوین و ناحیه مهرگان با ارائه خدمات مناسب با کمترین مشکل در مقایسه با سایر طرح های مسکن مهر در کشور مواجهیم.

    وی اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه سه جانبه سایر نیازهای مسکن مهر استان را تامین می کنیم و امروز هم آغاز عملیات اجرایی چند طرح بسیار ارزشمند است که می تواند برای مردم ساکن مفید باشد.

    در ادامه رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز گفت: دولت در مقابل همه مردم احساس مسئولیت می کند و مسکن مهر هرچند هزینه های زیادی را به استان وارد کرده اما وظیفه داریم همه توان خود را بگذاریم تا مشکلات مردم حل شود.

    وی اضافه کرد: آنچه در ناحیه شهری مهرگان برای خدمت رسانی به پروژه مسکن مهر انجام شده در مقایسه با خدمات قبل از انقلاب در شهرستان البرز نیست و همچنان این خدمات ادامه دارد.

    گروسی بیان کرد: ایجاد مکانهای ورزشی، بوستانهای شهری، مدرسه، آتش نشانی، مراکز خدماتی در ناحیه شهری مهرگان به تنهایی به اندازه شهرستان البرز است.

    وی اظهارداشت: هرچقدر کار کنیم در مقابل بزرگواری مردم ناچیز است و امروز هم تمامی مسئولان تلاش می کنند تا با خدمت رسانی صادقانه موجب جلب رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه شوند.

    نخستین: با مدیریت جهادی در خدمت مردم محمدیه هستیم

    مریم نخستین شهردار محمدیه هم در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و وظیفه داریم با الگو گرفتن از رزمندگان و شهدا در شرایط کنونی جهادی کار کنیم.

    وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی در ناحیه شهری مهرگان تلاش کرده ایم تا نیازهای خدماتی مردم ساکن در این منطقه تامین شود و آماده سازی زون های شهری، روکش آسفالت، ساماندهی معابر شهری، احداث سرویس های بهداشتی، بوستانهای محلی، ساماندهی ایستگاه تاکسی در محمدیه و مهرگان و ساخت درالقرآن با جدیت دنبال می شود.

    شهردار محمدیه تصریح کرد: مردم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان شایسته بهترین خدمات هستند و علیرغم این که با محدودیت های شدید مالی روبرو هستیم اما با مدیریت جهادی و استفاده از همه ظرفیت های خود تلاش کرده ایم فعالیتهای عمرانی متوقف نشود.
    کد خبر

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو