مدیران خودروعصر اعتبار

با پیگیری‌های مسئولان انجام شد

تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در آبعلی

عصر ساختمان- ساخت و سازهای غیرقانونی مقابل پایگاه امداد و نجات آبعلی در محور هراز با پیگیری‌های مسئولان تخریب شد.

تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در آبعلی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، پس از چند سال پیگیری مسئولان جمعیت هلال احمر استان تهران و شهرستان دماوند، با توجه فرماندار شهرستان دماوند و همچنین شهردار آبعلی، رئیس راه و شهرسازی، برق و مخابرات این شهرستان، ساختمان‌های واقع مقابل پایگاه امداد و نجات بین‌شهری آبعلی که خلاف قانون و مانع دید عموم برای مراجعه به این پایگاه در ابتدای جاده هراز بود، توسط عوامل شهرداری آبعلی و با همکاری سایر دستگاه‌های محلی به‌طور کامل تخریب شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز ضمن ابلاغ تقدیر ویژه از فرماندار شهرستان دماوند و سایر مسئولان دخیل در این فرآیند، از آنها به دلیل اجرای دقیق قانون و همکاری مطلوب با جمعیت هلال احمر استان تهران و شعبه دماوند این جمعیت برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در این شهرستان و منطقه حادثه‌خیز آبعلی قدردانی کرد.

    پایگاه امداد و نجات بین‌شهری (جاده‌ای) آبعلی در شهرستان دماوند و مقابل پیست اسکی آبعلی واقع شده است.

    ساختمانی که مقابل پیست اسکی آبعلی و پایگاه امداد و نجات شهید لالی هلال احمر واقع شده بود، هم مانع دید عموم و هم محلی برای معتادان و ... شده بود که پس از مدت‌های زیاد با پیگیری‌های جمعیت هلال احمر تخریب شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی