مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار لرستان مطرح کرد:

اختصاص واحدهای مازاد مسکن مهر لرستان به مددجویان کمیته امداد

عصر ساختمان- استاندار لرستان از اختصاص واحدهای مازاد مسکن مهر این استان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

اختصاص واحدهای مازاد مسکن مهر لرستان به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به نتایج این نشست اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس کمیته امداد هم لرستان را می شناسد و هم با دردهای این استان آشنایی دارد لذا همواره دلسوزانه با مردم این دیار برخورد کرده است.

    وی به دستورات پرویز فتاح در این نشست اشاره کرد و افزود: در این نشست دستوراتی به ویژه در رابطه با بحث پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد در بنگاه های کوچک صادر شد.

    استاندار لرستان با بیان اینکه در استان و در بحث مسکن مهر تعدادی مسکن مازاد وجود دارد عنوان کرد: در نشست با رئیس کمیته امداد کشور ما نیز قول دادیم نیمی از مسکن مهر مازاد استان را در صورت تامین آورده های لازم از سوی آقای فتاح در اختیار کمیته امداد لرستان قرار دهیم.

    بازوند یادآور شد: رئیس کمیته امداد کشور قول داد آورده های مورد نیاز در بحث تهیه مسکن را در اختیار استان قرار دهد.

    وی اضافه کرد: بین 500 تا 700 واحد مسکن مهر در استان را که فاقد مشتری است برای رفع مشکلات مسکن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار خواهیم داد.

    استاندار لرستان با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هر کدام از بانک ها سهمیه ای متعهد شده اند اظهار داشت: در کارگروه اشتغال استان موضوع رفع مشکلات در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

    بازوند بیان داشت: به رئیس کمیته امداد کشور قول دادیم نگرانی های ایشان در رابطه به پرداخت تسهیلات به مددجویان را برطرف کرده و سهمیه داده شده به هر بانک را برای پرداخت تسهیلات به مددجویان جذب کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار