مدیران خودروعصر اعتبار

تحقق مراودات مالی ۴۵ میلیارد تومانی در نمایشگاه سنگ ایران

عصر ساختمان- در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه سنگ حجم معاملات و قراردادهای تجاری بسته شده میان فعالان این صنعت به ۴۵ میلیارد تومان رسید.

تحقق مراودات مالی ۴۵ میلیارد تومانی در نمایشگاه سنگ ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»  به نقل از شاتا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از اتفاقات خوب در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تشکیل اولین جلسه میز کشوری سنگ در استان مرکزی بود که با استقبال خوب فعالان این حوزه برگزار شد.

    حاجی پور افزود: افتتاح کلینیک فعالیت‌های معدنی نیز با مشارکت سازمان نظام مهندسی معدن استان و دانشگاه صنعتی اراک گام موثری در جهت ارتقا سطح ارتباط بخش معادن استان با دانشگاه است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت های سنگ ایران گفت: با عنایت به اینکه ایران دارای رتبه اول تنوع سنگ و رتبه چهارم ذخایر دنیا را دارا است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری درخصوص توجه ویژه به به بخش سنگ و معدن، برگزار کنندگان این دوره از نمایشگاه کمپین حضور 500 معدن صادراتی سنگ کشور را برنامه ریزی کردند که با حمایتی که از سوی انجمن ها و تشکل های سنگ و معدن سراسر کشور صورت گرفت وحدود 200 معدن در نمایشگاه حضور پیدا کردند و تنوعی کامل از سنگ های تروارتن، مرمریت، مرمر، گرانیت، لایمستون، سنگستون و سایر اقلام سنگ های ساختمانی در معرض دید عموم قرار گرفت .

    وی افزود: همچنین برای اولین بار سنگ بازالت از استان آذربایجان غربی به نمایش گذاشته شد که برای بازدید کنندگان بسیار جالب بود.

    وی با اشاره به نگاه فرهنگی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: در حوزه فرهنگی نیز، سومین دوره مسابقات بین المللی فرهنگی عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و خط در حوزه سنگ برگزار شد و امسال ٢۰۰ اثر از ٢٥ کشور دنیا به نمایشگاه رسیده است که یک میلیون و ٢۰۰ هزار نفر از این آثار بازدید کرده اند. در آیین اختتامیه نیز از برگزیدکان تجلیل شد و هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ استفاده از سنگ و کمک به تحقق شعار جهانی stone" use natural " (از سنگ طبیعی استفاده کن) بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار