مدیران خودروعصر اعتبار

نامه وزیر راه و شهرسازی به آملی لاریجانی

عصر ساختمان:در حالی که به سال پایانی وعده داده شده دولت یازدهم برای بسته شدن پرونده‌ مسکن مهر نزدیک می‌شویم گزارش‌ها حاکی از این است که آخوندی وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ارسال و درخواست کرده تا شعب ویژه در مراکز قضایی برای رسیدگی به طرح‌های مشکل‌دار پروژه مسکن مهر تشکیل شود.

نامه وزیر راه و شهرسازی به آملی لاریجانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، در تازه‌ترین تحولات صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر رسیدگی و حل اختلاف میان شرکت‌های تعاونی سازنده مسکن مهر با متقاضیان و یا تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه است که میان وزارت راه و شهرسازی با سازنده‌ها به امضاء رسیده است.

    در نامه‌ای که امضای آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پایین آن درج و به لاریجانی رئیس قوه قضاییه ارسال شده درخواست شده است که رئیس قوه قضاییه دستور تشکیل شعب ویژه در مراکز قضایی را صادر کند تا هرچه زودتر به فهرست طرح‌های پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر رسیدگی شود.

    براساس این گزارش، در حال حاضر یک سری طرح‌های مشکل‌دار در مسکن مهر وجود دارد که یک سری از این پروژه‌ها به دلیل اختلاف میان تعاونی‌های سازنده و اعضای تعاونی مسکن مهر به مرحله شکایت رسیده و متوقف شده است.

    یک مقام آگاه در این رابطه خبر داد: در این نامه ارسال شده آمده است بعضاً میان سازنده‌ها و مردم اختلافات و مشکلاتی وجود دارد، بعضاً سوء مدیریت باعث شده تا شکایت‌های زیادی به وجود بیاید و پروژه‌ها بدون هیچ پیشرفتی کاملاً متوقف شده است، البته باید به مشکلات به وجود آمده در تفاهم‌نامه‌های سه جانبه نیز اشاره کرد که به دلیل اختلافات به وجود آمده میان وزارت راه و شهرسازی، سازنده‌ها و متقاضیان پروژه‌ها متوقف شده‌اند.

    وی افزود: با توجه به اینکه دولت اعلام کرده است که سال 95 سال اتمام پروژه مسکن مهر است آیت‌الله آملی  لاریجانی رئیس قوه قضاییه نامه ارسالی آخوندی وزیر راه و شهرسازی را به محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه ارجاع داده و از او خواسته است که برای رسیدگی خارج از نوبت به پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر شعب ویژه در مراکز قضایی تشکیل شود.

    این مقام آگاه تاکید کرد: محسن اژه‌ای نیز در تازه‌ترین اقدام بر روی این دستور از وزارت راه و شهرسازی درخواست آمار کرده و خواسته است که به دلیل پراکندگی شکایات نام شهرها و پروژه‌ها در اختیار قوه قضاییه گذاشته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار