مدیران خودروعصر اعتبار

مرمت پل تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید بابایی

عصر ساختمان- مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

مرمت پل تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید بابایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، مهدی پورشاسب با بیان آنکه پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید بابایی از جمله پل‌های پرتردد شبکه معابر بزرگراهی در محدوده منطقه یک شهرداری تهران است، افزود: عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای این پل سواره رو مراحل مختلفی از قبیل: کاشت آرماتور و اجرای ژاکت بتنی به منظور تقویت ستون‌ها و سرستون ها، اجرای کلید‌های برشی و تقویت ستون‌های موجود، تعویض نئوپرن‌های موجود در کوله ها، افزایش طول نشیمنگاه تیر‌های بتنی و تقویت کوله‌های بتنی را پشت سرگذاشته است.

    وی مرمت درز‌های انبساط و تیر‌های بتنی عرشه را از دیگر اقدامات در نظرگرفته شده به منظور تعمیرات تخصصی و بهبود شرایط لرزه‌ای این پل سواره ذکر و ابراز امیدواری کرد مجموعه اقدامات فوق طی 3 ماهه چهارم سال جاری به اتمام برسد.

    گفتنی است پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع) با بزرگراه شهید بابایی، حدود 20 سال قدمت دارد و از نوع پل‌های با تیر پیش ساخته بتنی و دال بتنی درجا به شمار می‌آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی