مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تسلط وزیر راه و شهرسازی در بخش عمرانی قابل تقدیر است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه‌های مثبت فراوان وزیر راه و شهرسازی در حوزه عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: آقای آخوندی تسلط بسیار خوبی بر امور جاری در وزارت راه و شهرسازی داشته و سوابق وی در مدت خدمتشان نشان‌دهنده تجربه و علم بالای او در این حوزه است.

تسلط وزیر راه و شهرسازی در بخش عمرانی قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات و فساد صورت گرفته در حوزه نظام مهندسی و صنعت ساختمان در کشور بیان کرد: تخلف صورت گرفته در هر سازمانی چه دولتی و چه غیردولتی باید از سوی مسئولان ذیربط رسیدگی و به شدت با آن برخورد شود.

    وی ادامه داد: ممکن است امروز تخلفاتی در سازمان نظام مهندسی انجام شده و این بخش وظایف خود را به درستی انجام ندهد که باید مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری شود چراکه سوء‌استفاده از این وضعیت به هیچ عنوان مطلب قابل قبول و بخششی به شمار نمی‌رود.

    نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در این خصوص افزود: قطعا همانطور که در سایر حوزه‌ها با بی‌قانونی مبارزه می‌شود در این بخش نیز باید به آن توجه شود که وزارت راه و شهرسازی در این حوزه اقدامات درستی انجام داده است.

    به گفته همتی سازمان های غیردولتی باید برای رفاه مردم بیشتر تلاش کرده و به دنبال منفعت‌طلبی نباشند چراکه اگر قانون اختیاراتی به آن‌ها داده است، این به معنای سوء‌استفاده نبوده و باید به درستی از آن بهره برده شود.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: وزیر راه و شهرسازی تجربه بسیار خوبی در حوزه راه و شهرسازی داشته و تسلط علمی و عملی ایشان در این بخش قابل تقدیر و توجه است.

    همتی در ادامه سخنان خود با اشاره به شاخصه‌های مثبت فراوان وزیر راه و شهرسازی در حوزه عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: آقای آخوندی تسلط بسیار خوبی بر امور مربوطه داشته و سوابق وی در مدت خدمتشان نشان‌دهنده تجربه و علم بالای ایشان در این حوزه است.

    در این راستا علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیش از این اعلام کرده بود که همکاران من در کمیسیون عمران مجلس فردی قوی‌تر از آقای آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی سراغ ندارند، اما ایشان نیاز به حمایت از سوی مجلس دارند.

    به گفته وی آخوندی اهدافی را برای وزارت راه و زیرساخت‌های راهی دنبال می‌کند که معقول است، اما متاسفانه این اهداف آنچنان که باید مورد حمایت دولت قرار نگرفته است. هدف از این نامه این است که این اقدامات مورد حمایت دولت قرار بگیرد. چراکه راه و شهرسازی بخش مهمی است که برای توسعه سایر بخش‌ها ریل‌گذاری می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار