مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار بروجرد مطرح کرد

ضرورت واگذاری سایت مسکن مهر به شهرداری

عصر ساختمان- فرماندار بروجرد گفت: راه و شهرسازی باید سایت مسکن مهر را به شهرداری واگذار کند، تا خدمات‎رسانی به ساکنان این شهرک بهبود یابد.

ضرورت واگذاری سایت مسکن مهر به شهرداری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، رضا آریایی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: اگر چه راه و شهرسازی تاکنون سایت مسکن مهر را تحویل شهرداری نداده اما این نهاد در حد توان خدماتی را به ساکنان این شهرک ارائه می‎کند.

    وی با اشاره به فلسفه ایجاد سایت‎های مسکن مهر در کشور بیان کرد: در مقطعی دولت با اختصاص زمین و ارائه تسهیلات به متقاضیان تصمیم گرفت مسکن اقشار کم درآمد جامعه را تامین و احداث کند.

    فرماندار بروجرد عنوان کرد: در آن زمان مصوب شد هر وزارتخانه در حوزه کاری خود زیرساخت‎های مورد نیاز را در این شهرک‎ها احداث کند، اما دستگاه‎های متولی به دلیل مشکلات مالی و نقدینگی نتوانستند وظایف خود را در این باره انجام دهند.

    آریایی واگذاری سایت مسکن مهر به شهرداری را زمینه‎ساز ارائه خدمات عمرانی و خدماتی این نهاد به ساکنان این شهرک دانست و افزود: از سویی اداره ورزش و جوانان پروژه ورزشی را در این سایت آغاز کرده که با وجود پیشرفت کند کار، اعتبار خوبی برای آن دیده شده است.

    وی با اشاره به اینکه پروژه‎های بزرگ به دلیل نبود اعتبارات کلان عملیاتی نشده و سال‎ها به طول می‎انجامند، ادامه داد: به طور مثال پروژه مصلی بروجرد سال‎ها است که به جایی نرسیده چرا که هزینه‎های مورد نیاز برای آن میلیاردی است.

    فرماندار بروجرد گریزی هم به مشکلات موجود در کمربندی فعلی زد و گفت: اداره راه و شهرسازی در حال انجام مطالعات کمربندی جدید بروجرد است که احتمال می‎رود سال آینده وارد فاز اجرایی شود.

    آریایی تاکید کرد: با احداث کمربندی جدید در بروجرد، کمربندی فعلی به عنوان خیابان اصلی شهر بخش تازه‎ساز شهر را به مناطق قدیمی شهر متصل می‎کند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصائب فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: فضای مجازی تعادل روانی جامعه را به هم زده است، چرا که در این فضا افراد مورد هرگونه تهمت و افترا قرار می‎گیرند و جز تخریب چیزی نمی‎بینیم.

    فرماندار بروجرد به موضوع پر رنگ شدن تحریم‎ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 40 سال است که با پیروزی انقلاب کشور و ملت ایران تحریم می‎شود، اما این مسئله آنقدر در فضای مجازی بزرگ شده که خود شروع به تحریم خودمان کرده‎ایم.

    آریایی بیان کرد: فضای مجازی به فضایی بی در و پیکر تبدیل شده که اگر در قالب یک فرهنگ عمومی روی آن کار نشود، ضررش متوجه همگان خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار