مدیران خودروعصر اعتبار

تسریع در تهیه فهرست املاک شهرداری‌های مناطق

عصر ساختمان- شاپور رستمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در چهارمین هم اندیشی با شهرداران مناطق ضمن اهتمام جدی انجام صحیح امور مدیریت شهری در مناطق ۲۲گانه شهر تهران، بر حفظ اموال شهرداری تهران و صیانت از آن تأکید کرد وگفت: در تهیه فهرست املاک شهرداری های مناطق و ارائه آن به سازمان املاک تسریع شود.

تسریع در تهیه فهرست املاک شهرداری‌های مناطق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، چهارمین هم اندیشی شهرداران مناطق 22گانه تهران با حضور مهمانان ویژه این نشست پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری و محمد حسن زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 ( ویژه شهرداری ها) در معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

    معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در چهارمین هم اندیشی شهرداران مناطق برای جمع آوری سدمعبر معابر، سد معبر صنفی، سد معبر وسایط نقلیه با استفاده از ظرفیت های نیروهای شهربان و حریم بان و یگان حفاظت شهرداری تهران همت جدی شهرداران مناطق را برای انجام این مهم فراخواند.

    رستمی، تسریع در انعقاد قراردادهای برف روبی و آمادگی مناطق 22گانه برای بارش های برف و باران و صحت و دقت در قراردادهای برف روبی را از مهمترین کارهای دو فصل جاری شهرداران دانست.

    وی با تاکید بر حضور شهرداران نواحی در سطح محدوده و انجام بازدیدهای میدانی مفید و مؤثرگفت: نظارت بر سامانه کنترل پروژه از انتظاراتی است که توجه شهرداران مناطق و نواحی به آنها ضروری است.

    معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جمع شهرداران مناطق 22گانه اظهار داشت: وضعیت اعتبارات جذب شده و صورت وضعیت پیمانکاران را بررسی و اعلام نمائید و از هم اکنون برای برنامه های سال 98 تدارک و برنامه ریزی شود.

    وی گفت: در کلیه امور از کارهای غیرضروری پرهیز کنید و ضمن ارتقای شاخص های ارزیابی مناطق خود به انتظارات قانونی شهروندان پاسخ دهید.

    پیروز حناچی، معاون معاون شهرسازی و معماری، شهرداری تهران یکی از مهمانان ویژه چهارمین هم اندیشی شهرداران مناطق نیز با تبیین برخی از موضوعات و پرسش های شهرداران مناطق در زمینه صدور پروانه و ماده صد شهرداری موضوع کلیدی"تاثیرات اجتماعی پروژه ها" را مورد تحلیل قرار داد.

    معاون شهرسازی و معماری، رضایتمندی شهروندان را در دو حوزه تفسیر کرد: یکی اقدامات جاری مدیریت شهری همانند به موقع حضورنداشتن آتش نشانی به محل حادثه یا نارضایتی مردم از خدماتی که به آنها ارائه می دهیم و دیگری هوشمندی و ایجاد خلاقیت و جاذبه توسط شهرداران.

    مهمان دوم چهارمین هم اندیشی شهرداران مناطق 22گانه محمد حسن زاده معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 37 (ویژه شهرداری ها) تهران بود که با ارائه راهکارهای قضایی به موضوعات و مسائل گوناگون حوزه مدیریت شهری پرداخت.

    وی، شهرداران را مدیرانی دانست که قانونگذار برای احقاق حقوق شهر و حقوق شهرداری به طور مستقیم خطاب می کند و نخستین فردی که در حقوق شهرداری پاسخگوست، شهردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار