مدیران خودروعصر اعتبار

لایحه مسکن اجتماعی به مجلس ارائه شد

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مسکن اجتماعی با رویکرد محله محوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که امیدواریم با نظر مثبت نمایندگان تصویب و زمینه اجرای مسکن های مقاوم و با کیفیت برای مردم فراهم شود.

لایحه مسکن اجتماعی به مجلس ارائه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  ایرنا، جواد حق شناس روز پنجشنبه در این آیین بهره برداری پروژه 44 واحدی مسکن شهر خورموج استان بوشهر افزود: براساس بررسی های به عمل آمده در شرایط کنونی سه دهک جامعه دچار مشکل تامین مسکن هستند.
    وی یادآور شد: با همراهی وزارت راه و شهرسازی و تامین زمین مناسب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمان حاضر 25 هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد.
    حق شناس بیان کرد: استان بوشهر در چند سال اخیر پیشرفت خوبی در ساخت و ساز مسکن محرومان و نیازمندان داشته و امیدواریم همچنان در این بخش پیشتاز باشد.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: پروژه 44 واحدی شهر خورموج در زمینی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع با زیربنای هر واحد 93 مترمربع احداث شده است.
    حمید حیدری بریدی افزود: برای اجرای پروژه 44 واحدی شهر خورموج 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
    وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکنون به رسالت خود در زمینه رسیدگی به مشکل مسکن محرومان بخوبی عمل کرده و در زمان محدودیت در پرداخت تسهیلات نیز نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هماهنگی خوبی انجام داده اند.
    وی یادآور شد: برهمین اساس برای اجرای این پروژه 200 میلیون ریال از محل صندوق رسالت تسهیلات 2 درصدی و 400 میلیون ریال نیز تسهیلات بانک مسکن پرداخت شده است.
    حیدری بریدی بیان کرد: این واحدها در 2 طبقه به صورت 2 خوابه با اسکلت بتنی و در مدت 15 ماه احداث شده است.
    نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دستور امام راحل برای رفع مشکل مسکن نیازمندان و محرومان و آبادانی روستاها تاسیس و تاکنون منشا خدمات خوبی بوده است.
    سید کمال الدین شهریاری افزود: انتظار می رود یک پروژه 100 واحدی نیز برای اقشار کم درآمد شهرستان دشتی احداث شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار