مدیران خودروعصر اعتبار

اتوی روشن موجب آتش سوزی منزل مسکونی شد

عصر ساختمان- بی احتیاطی و روشن ماندن اتو بخار باعث آتش سوزی در یک منزل مسکونی و وارد آمدن خسارات زیاد شد.

اتوی روشن موجب آتش سوزی منزل مسکونی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسن علیمردانی مدیر عملیات آتش نشانی منطقه 8 تهران گفت: پس از مشاهده دودی که از بین در واحد مسکونی بیرون می زد، همسایگان سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و تقاضای کمک از آتش نشانی کردند و ستاد فرماندهی این سازمان حدود ساعت 11 ظهر دیروز زنگ ایستگاه 24 را بصدا درآورد. با توجه به اعلام همسایگان مبنی بر احتمال محبوس شدن افراد در داخل این منزل، نیروهای عملیات این ایستگاه به همراه تیم امداد و نجات 2، نردبان و تشک نجات عازم بلوار ابوذر، خیابان بقایی شدند.
    وی اظهار کرد: ماموران آتش نشانی هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یکی از واحدهای مسکونی 50 متر مربعی از یک ساختمان 5 طبقه مسکونی به دلیل بی احتیاطی و روشن ماندن اتو بخار و رسیدن حرارت به البسه و کارتن های مجاور آن دچار آتش سوزی شده و دود زیادی از بین در خارج می شود.

    علیمردانی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان، به طبقه پنجم رفته و پس از باز کردن در ورودی این واحد مسکونی به جستجوی اتاق ها برای یافتن افراد گرفتار احتمالی پرداختند.

    وی ادامه داد: پس از اطمینان از نبود ساکنان و خالی بودن این منزل مسکونی، نیروهای آتش نشانی مشغول خاموش کردن شعله های آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف شدند.

    اتوی روشن موجب آتش سوزی منزل مسکونی شد

    علیمردانی اظهار داشت: آتش نشان ها پس از خاموش کردن آتش و لکه گیری کامل آن و همچنین دادن تذکرات لازم ایمنی به همسایگان، محل را جهت انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی منطقه سپردند.

    مدیر عملیات آتش نشانی منطقه 8 تهران در پایان گفت: شهروندان به خصوص بانوان در هنگام استفاده از تجهیزات برقی مثل اتو، سشوار وغیره که دارای حرارت زیادی هستند، حتمآ از خاموش بودن آن پس از اتمام کار، اطمینان حاصل کنند و تا خنک نشدن این وسایل حرارتی، آنها را در کمد و محل های بسته قرار ندهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو