مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهر سازی گیلان:

صدور مجوز ساخت و ساز در حاشیه راهها به بخش خصوصی واگذار شد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهر سازی گیلان گفت: پیش از این متقاضیان ساخت وساز در حاشیه راهها قبل از دریافت هرگونه مجوزی باید نسبت به ارائه نقشه و مشخصات اقدام می کردند و این امور از این پس به بخش خصوصی واگذار شد.

صدور مجوز ساخت و ساز در حاشیه راهها به بخش خصوصی واگذار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل ایسنا،علی خاوری امروز در جلسه راه و شهرسازی استان از اجرای تفاهم‌نامه بین اداره کل راه وشهرسازی گیلان و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گیلان خبرداد و گفت:تفاهم نامه برون سپاری بخشی از فعالیتهای راهداری در راستای قانون ایمنی راهها با همکاری سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گیلان صورت گرفت.

    وی با اشاره به اینکه طبق تبصره یک آیین نامه اجرایی ماده 17 قانون ایمنی راهها و لزوم تهیه نقشه و کروکی اراضی،زمین‌ها و املاک و اعیانات متقاضیان ساخت‌وساز در حاشیه و محدوده شعاع یکصد متر بعد از حریم راهها ( کلیه راههای تحت نگهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ) است،افزود:به منظور تکمیل پرونده و صدور مجوزات نهایی این امور به بخش‌خصوصی واگذار شد.

    خاوری خاطر نشان کرد:پیش از این متقاضیان ساخت وساز در حاشیه راهها قبل از دریافت هرگونه مجوزی باید نسبت به ارائه نقشه و مشخصات اقدام می کردند و چون مجموعه بازدیدها ،تهیه کروکی ودیگر فعالیتها توسط پرسنل فنی ادارات راه وشهرسازی  انجام می گرفت که به دلیل گستردگی حجم کار،کمبود نیروهای فنی وزمانبر بودن این فرایند ،اداره کل راه وشهرسازی گیلان در راستای رعایت حقوق شهروندی نسبت به واگذاری این فرایندبه بخش خصوصی  اقدام کرد.
    مدیرکل راه و شهر سازی گیلان تصریح کرد:برون‌سپاری این فعالیت  ضمن کاهش تعدد مراجعات مردمی به اداره کل،می تواند نقش موثری در ارائه خدمات بهتر و سریعتر به هم استانیان ایفاد کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار